Venäläinen herrasmies Venäläinen herrasmies
Larppaava punapää Larppaava punapää
Vittu et janottaa Vittu et janottaa
Omistettu Modeille Omistettu Modeille
Robotti Robotti
Kisse ja pölle :3 Kisse ja pölle :3
Wolfenstein 2 Ritva Tuomivaara Wolfenstein 2 Ritva Tuomivaara
itqvinq itqvinq
ass boii ass boii
Nii vittu! Nii vittu!
Arjalaiset naiset Arjalaiset naiset
Gronttia Metsästämässä 2 Gronttia Metsästämässä 2
talvi tulee! talvi tulee!
Jeaaaah! Jeaaaah!
Sotaa Sotaa
ihan paska kuva ihan paska kuva
Tuulipukujen kahinaa Tuulipukujen kahinaa
Batman Batman
Kapteeni NN vs trolli Kapteeni NN vs trolli
Pantava Iida Pantava Iida
Animu420 Animu420
Kun joku postaa hentaitonttuja Kun joku postaa hentaitonttuja
The Perfect Sound The Perfect Sound
Kun on aika lähteä duuniin Kun on aika lähteä duuniin
 1 178 näyttökertaa, 10 viestiä, 14.37 MB, 1 tiedosto, 25.05.2019 12:42:37
[ + 4 - | ]

Mitä jää jäljelle?

[29994] [mita-jaa-jaljelle.mp4] [14.37 MB] [720x486] [] []

tik

 · 

tok

 · 

sekasin

(9)  · 

mamu

(210)  · 

selittää

 · 

paskaa

(159)  · 

suomesta

(18)  · 

kulttuuri

(32)
25.05.2019 12:52:23
#206395 [+-] Piilota Suosittele

tässä sitä taas ollaan kun ei edes haluta opetella suomalaista kulttuuria tai suomalaisia tapoja, suomi oli olemassa myös ennen massamaahanmuuttoa.

25.05.2019 13:27:26
#206416 [+-] Piilota Suosittele

Tänne jäis suomalaisia. Mutta oisko se maailman loppu? Ei ehkä. Haluaisinko sitä? En osaa sanoa. Mulle on ok että te ootte täällä ja mulle on ok jos päätätte lähtee.

25.05.2019 13:34:23
#206420 [+-] Piilota Suosittele

>>206395

Luulis että jos tänne ajatteli jäädä niin opettelis nyt kieltä edes. Tiiän monta tapausta missä ollaan oltu monia vuosia Suomessa eikä viitsitä edes suomen kieltä opiskella. Pahimmat tapaukset on ne keillä on sen ikäsiä lapsia että oppisivat ja ovat oppineet suomea koulusta mutta kotonaan puhuvat vaan vanhempien kieltä

26.05.2019 19:04:23
#206954 [+-] Piilota Suosittele

Sillee huvittavaa et valkoisten kulttuuri on niin omnipresentti että jotkut väittääkin ettei valkoisilla edes ole kulttuuria kun eivät vain kykene sitä huomaamaan

[ 10 viestiä | ]