kauhuelokuvien äänet kauhuelokuvien äänet
Tapan Sut Tapan Sut
onko noin onko noin
himo läski homer himo läski homer
big doggo big doggo
pew pew
Nugs Nugs
muotokuvat muotokuvat
Hanasaari pelastaa mailman Hanasaari pelastaa mailman
ihan 5/5 ihan 5/5
liikuva kori liikuva kori
Kurks Kurks
rip käsi rip käsi
omakivaa altaassa omakivaa altaassa
hävisit pelin hävisit pelin
Lahja Anterolle Lahja Anterolle
Kyrvänsyylä ja hupiukko Kyrvänsyylä ja hupiukko
Mersumiehen kurjuus Mersumiehen kurjuus
Mun lähikauppa Mun lähikauppa
tosimiehen musiikkia tosimiehen musiikkia
Fogors revenge Fogors revenge
me ollaan hämähäkkejä :3 me ollaan hämähäkkejä :3
Noituutta! Noituutta!
Runksrunks! Runksrunks!
 1 178 näyttökertaa, 10 viestiä, 14.37 MB, 1 tiedosto, 25.05.2019 12:42:37
[ + 4 - | ]

Mitä jää jäljelle?

[29994] [mita-jaa-jaljelle.mp4] [14.37 MB] [720x486] [] []

tik

 · 

tok

 · 

sekasin

(9)  · 

mamu

(210)  · 

selittää

 · 

paskaa

(159)  · 

suomesta

(18)  · 

kulttuuri

(32)
25.05.2019 12:52:23
#206395 [+-] Piilota Suosittele

tässä sitä taas ollaan kun ei edes haluta opetella suomalaista kulttuuria tai suomalaisia tapoja, suomi oli olemassa myös ennen massamaahanmuuttoa.

25.05.2019 13:27:26
#206416 [+-] Piilota Suosittele

Tänne jäis suomalaisia. Mutta oisko se maailman loppu? Ei ehkä. Haluaisinko sitä? En osaa sanoa. Mulle on ok että te ootte täällä ja mulle on ok jos päätätte lähtee.

25.05.2019 13:34:23
#206420 [+-] Piilota Suosittele

>>206395

Luulis että jos tänne ajatteli jäädä niin opettelis nyt kieltä edes. Tiiän monta tapausta missä ollaan oltu monia vuosia Suomessa eikä viitsitä edes suomen kieltä opiskella. Pahimmat tapaukset on ne keillä on sen ikäsiä lapsia että oppisivat ja ovat oppineet suomea koulusta mutta kotonaan puhuvat vaan vanhempien kieltä

26.05.2019 19:04:23
#206954 [+-] Piilota Suosittele

Sillee huvittavaa et valkoisten kulttuuri on niin omnipresentti että jotkut väittääkin ettei valkoisilla edes ole kulttuuria kun eivät vain kykene sitä huomaamaan

[ 10 viestiä | ]