tankkityty 😱😰🥶 tankkityty 😱😰🥶
Hapsi ja Ipa Hapsi ja Ipa
eläimet pääsivät valloilleen eläimet pääsivät valloilleen
rankaisija rankaisija
Harvian yritysesittely Harvian yritysesittely
tämä voi olla mahdollista  tämä voi olla mahdollista 
lepakoita vintillä lepakoita vintillä
Maanantait Maanantait
Raamatun aikaista dissausta Raamatun aikaista dissausta
plörs plörs
On tää saatana työmaa On tää saatana työmaa
Tervehdys Tervehdys
auttoi kisseä :3 auttoi kisseä :3
maltillinen ilmastointi maltillinen ilmastointi
Kyllä ennen oli kaikki paremmin Kyllä ennen oli kaikki paremmin
Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus Miten suorittaa oikeaoppisesti brasilialainen vahaus
sneig sneig
tampereentero bussissa tampereentero bussissa
Kahden laisia ihmisiä Kahden laisia ihmisiä
Fast Show Fast Show
Czech one too Czech one too
Pubun kanssa nogosilla :3 Pubun kanssa nogosilla :3
vuoden moniosaaja kilpailu vuoden moniosaaja kilpailu
oletko tosissasi :3 oletko tosissasi :3
 816 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.92 MB, 1 tiedosto, 19.05.2019 23:35:39
[ + 7 - | ]

päästäkää minut ulos >:3

[29742] [0.mp4] [0.92 MB] [960x540] [] []

kissa

(5209)  · 

laatikko

(131)
20.05.2019 20:24:54
#204223 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Niinpä ;____________________; >:3

Vakavasti puhuen; ehkä siksi että Mortilla olisi rennompi ja rauhallisempi elämä ja että, ottaen huomioon että kotona ei uskalla päästää liikenteen sekaan seikkailemaan, olisi hieman vähemmän mäy mäytä ;3

21.05.2019 18:43:12 | 22:45:35
#204547 [+-] Piilota Suosittele

>>204170

Käytännöllisyys-syistä. Tuli balliton sopraano-kissa. Sekarotuisen kotikissan ei tarvitsekaan lisääntyä, eikä kusta nurkkiin kiimassa. Se listojen ja karmien repiminen mikä tällä hetkellä tapahtuu kun pikku-prinssi haluaa jecutella riittää ihan hyvin.

:3

21.05.2019 19:30:42
#204577 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Niin hyvää börhserenadia korkealta ja kovaa :3

Biloille bassattu bendele ja börheä diiva ;3 Mutta hyväksyttäköön koska börh :333 Listat ja karmit ovat vain materiaa >:3

22.05.2019 19:47:08 | 19:48:10
#205066 [+-] Piilota Suosittele

>>204547

Listojen repiminen ja Puuha-Peten -tunnari (siksi että jälkimmäisestä oli postattu tänne tämä versio https://luolasto.org/m/20652) sekoittuivat börheästi päässäni ja syntyi kolme eri vaihtoehtoa :333

1)
Purku-Mortti kaiken purkaa

Purku-Mortti tietenkin :3


2)
Börhö-Mortti kaiken börhii

Börhö-Mortti tietenkin :3


3) (joka on hieman aggressiivisempi >:3 )
Kynsi-Mortti kaiken kynsii

Kynsi-Mortti tietenkin >:3


Riippuu mielentilasta mikä kuulostaa parhaalta ;3

Saattaa olla että olen hieman rasittunut, mutta kyllä se taas tästä :DDD Toisaalta börh ja hupsuttelu auttavat kaikkeen, börhhupsuttelusta puhumattakaan :3

[ 21 viestiä | ]