Kuinka tehdä nykymusiikkia Kuinka tehdä nykymusiikkia
Hämähäkkimies saa... Hämähäkkimies saa...
pitsanpäällys kone pitsanpäällys kone
Tonttuvahti >:3 Tonttuvahti >:3
mato matala mato matala
Suomi perkele! Suomi perkele!
@Pamputin @Pamputin
Koirasta rukkaset Koirasta rukkaset
Tonttunimi Tonttunimi
kys self kys self
Hyvin sopii heseen sama näky Hyvin sopii heseen sama näky
Mario Mario
anna pori anna pori
Luukku numero 18. Luukku numero 18.
Yoink Yoink
Anna joulu-lööps :33 Anna joulu-lööps :33
Disco-beaver drinking pussyjuice Disco-beaver drinking pussyjuice
Release Bwian! Release Bwian!
Aitoa amerikkalaista painimista Aitoa amerikkalaista painimista
yolo pukki reki retki click bait yolo pukki reki retki click bait
No Mercy No Mercy
Tämä traumatisoi koiran Tämä traumatisoi koiran
Jouluja Jouluja
Armahdusta ja markkinataloutta Armahdusta ja markkinataloutta
 821 näyttökertaa, 14 viestiä, 46.24 MB, 1 tiedosto, 17.05.2019 18:06:33
[ + 1 | ]

Vaaleanpunaisen floydin universumi

[29685] [Floyds-Universe.mp4] [46.24 MB] [640x480] [] []

pink

 · 

floyd

(21)  · 

universumi

(15)  · 

universe

 · 

keep talking

17.05.2019 18:31:35
#203045 [+-] Piilota Suosittele

Pitää taas tulla pätemään faktoilla kun on jätetty tärkeää tietoa pois. Eli kappaleen nimi on Keep Talking levyltä The Division Bell.

17.05.2019 18:31:46
#203046 [+-] Piilota Suosittele

Mua sitte hämmästyttää kummastuttaa joidenkin supertähtien/bändien suosio. Tältäkään tiedä ku ehkä yhen kohtuullisen biisin.

17.05.2019 18:51:57 | 18:52:46
#203061 [+-] Piilota Suosittele

>>203054
Menee Aerosmithin kanssa samaan paskakasaan, vaikka onkin yksi erikoisuus ja myynyt vajaa 300 miljoonaa levyä.

Täs on C;C Red Alertin Advanced Power Plant:

17.05.2019 22:24:01
#203125 [+-] Piilota Suosittele

>>203058 Se on äänenlaadullisesti erinomainen levy. Tietysti, jos ei omista kunnollisia äänentoistimia, niin eipä siitä mitään irti saa. Ja jos sattuu omaamaan vielä puukorvat, niin eipä auta vaikka olis minkälaista laitteistoa.

20.05.2019 09:44:09
#203966 [+-] Piilota Suosittele

>>203666
Oon niin vanhanaikanen, et ajattelen levyt levyinä ja kirjat kirjoja. Tarviin konkreettista käteen, varsinki kirjoissa, mut jokainen tavallaan.:)

[ 14 viestiä | ]