Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran Kun Hapsi ja Valupertti tapasivat ensi kerran
Avasi oven Avasi oven
AI SAATANA MISSÄ SE REIKÄ ON PRKL AI SAATANA MISSÄ SE REIKÄ ON PRKL
Pylly Pylly
Ihana nainen Ihana nainen
Feels börh man :3 Feels börh man :3
Ihana nainen Ihana nainen
On valinta elämän On valinta elämän
Rahtihameen täyttö Rahtihameen täyttö
JEWS JEWS
Tuhma Sisko - Bad Sister Unfinish Tuhma Sisko - Bad Sister Unfinish
Mario '85 Mario '85
RIP Juha Miettinen RIP Juha Miettinen
i fit i sit i fit i sit
helle helle
Nuuskamuikkunen vs mörkö Nuuskamuikkunen vs mörkö
Freestyler ryssät Freestyler ryssät
Ennen oli kunnollista Ennen oli kunnollista
Kuntouttavassa opin vähän Kuntouttavassa opin vähän
kisse kisse
Viikon eläin Viikon eläin
Börh Börh
ahmed asentaa ahmed asentaa
tunnelimorso tunnelimorso
 1 005 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.04.2019 17:09:27
[ + 1 | ]

Haluais olla jotain ihan muuta

[28527] [i48haymv.jpg] [0.02 MB] [314x314] [] []
i48haymv.jpg

09.07.2019 21:41:09
#224174 [+-] Piilota Suosittele

223848

Ai niin, unohtu laittaa oikea seltys tälle kuvalle.

A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao

27.01.2020 12:32:45 | 12:35:13
#299567 [+-] Piilota Suosittele

>>224174
Ois muuten aika kiva jos kuvassa lukis

"A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao"

Haluisin myös tatskan ja t-paidan jossa lukis sama isolla fontilla.

Tunnen yhen hyväntekeväisyystyypin joka on myös mun pelikaveri Brasiliasta. Kyseessä järjestö, liekkönä sama. IPS-Team. Vai Group-IPS.

[ 3 viestiä | ]