24€ 24€
Muistoja Muistoja
cocaine cocaine
JOULUKALENTERIN ENSIMMÄINEN LUUKKU JOULUKALENTERIN ENSIMMÄINEN LUUKKU
perse perse
neekerinki ois pitäny harjotella neekerinki ois pitäny harjotella
melkoinen imuteho melkoinen imuteho
EI HATSEJA HELSINKIIN EI HATSEJA HELSINKIIN
adblock adblock
Omaa kivaa Omaa kivaa
muista venytellä muista venytellä
Pyllykokoelma Pyllykokoelma
emmää mitään emmää mitään
kikka kolmonen kikka kolmonen
Valupertin maanantai Valupertin maanantai
Kaikenlaista sitä Kaikenlaista sitä
robottitaksi robottitaksi
Jonkin verran mielisairas pitää olla Jonkin verran mielisairas pitää olla
kohta tulee tuet kohta tulee tuet
työkkärin manne työkkärin manne
Sairas musu ja on naimisissa veljensä kanssa Sairas musu ja on naimisissa veljensä kanssa
Hollywoodin agenda! Hollywoodin agenda!
aasialainen vakooja tyty-yde aasialainen vakooja tyty-yde
Jokeri Jokeri
 998 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.04.2019 17:09:27
[ + 1 | ]

Haluais olla jotain ihan muuta

[28527] [i48haymv.jpg] [0.02 MB] [314x314] [] []
i48haymv.jpg

09.07.2019 21:41:09
#224174 [+-] Piilota Suosittele

223848

Ai niin, unohtu laittaa oikea seltys tälle kuvalle.

A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao

27.01.2020 12:32:45 | 12:35:13
#299567 [+-] Piilota Suosittele

>>224174
Ois muuten aika kiva jos kuvassa lukis

"A twelve year old violinist plays at the funeral of Evandro João da Silva, coordinator of Afroreggae, one of Rio de Janeiro’s largest non-profit organizations. Afroreggae invited youths from the Vigário Geral favela to get involved in activities such as music to prevent them from falling into the world of drug trafficking.
Photo: Marcos Tristao"

Haluisin myös tatskan ja t-paidan jossa lukis sama isolla fontilla.

Tunnen yhen hyväntekeväisyystyypin joka on myös mun pelikaveri Brasiliasta. Kyseessä järjestö, liekkönä sama. IPS-Team. Vai Group-IPS.

[ 3 viestiä | ]