Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa) Make keulii (alk.per. nimi ei tiedossa)
Valinnaiset aineet Valinnaiset aineet
Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa) Pekka Naantalissa (alk.per. nimi ei tiedossa)
? ?
Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat. Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat.
Bönde laulaa Bönde laulaa
Tismalleen! Tismalleen!
Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan? Näitä löytyy aika paljo, luulis poliisin puuttuvan?
Iso paska Iso paska
haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan haukotuttaa kun pitää lähteä ihan tosissaan
:Yes: :Yes:
Goldstein records Goldstein records
Mites tässä nyt näin? Mites tässä nyt näin?
Tuleva hortonomi Tuleva hortonomi
Muinainen jojo-temppuilija Muinainen jojo-temppuilija
Videokuvakommentti Videokuvakommentti
tomppeli22 tomppeli22
*Kurkku laulu kovenee* *Kurkku laulu kovenee*
Pelaako kukaan Pokemon Go? Pelaako kukaan Pokemon Go?
Löysin kuplan Löysin kuplan
Koristeli itsensä tatuoinnein Koristeli itsensä tatuoinnein
Repon maailmankartta Repon maailmankartta
Takas 80-luvulle Takas 80-luvulle
Vappuaaton saaga Vappuaaton saaga
 1 610 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.1 MB, 1 tiedosto, 23.04.2019 11:02:40
[ + 10 - | ]
👑 Katsotuin 23.04.2019.

Neekeri ja natsi

[28444] [zilubns4.jpg] [0.1 MB] [942x492] [] []
zilubns4.jpg

sarjakuva

(524)  · 

slayjer

(74)
23.04.2019 11:25:14
#192833 [+-] Piilota Suosittele

192830


<Kyllä saatana saa taas hävetä, nyt suomi mainittiin :D
ÖYYYYYYH YEAH!
Siinä oli rock-historian kovin rock-biisi!!!

Kyseessä oli tietenkin RIO Niskalaukauksen Suomi 100v

Päivävuoro haluaa huomauttaa, että ÖYH Tramp on naisia lääppivä hirviönatsi ja tuota noin tähän päälle vielä, että Jussi Natsi-Aho kuuluu Trampin sadistiseen kulttiin, missä syödään mustia lapsia

Katkon jälkeen M'TULLICAH!

<master, master, master of puppets is pulling the strings!

23.04.2019 12:05:24
#192851 [+-] Piilota Suosittele

Jone Nikulaakin paskempia ”juontajia” on se öhö öhö kaikki on hauskaa-homo klo 16 ku ajelen kotio samalla taajudella (oikeasti aivan imbesilli) sekä se ilmeisesti erittäin vajaalla käyvä nainen ehtoommalla, jolla on lääkitykset kohdillaan, koska joka asia sanotaan niin tekonaurulla, että omiinkin ikeniin sattuu. Olis mielenkiintosta kuulla hänen olevan esim lääkäri, joka naurua pidätellen toteaa, että 4-vuotiaalla lapsellanne on syöpä ja sen perään vetää vielä happea hampaidensa välistä raivostuttavammin kuin kukaan.

23.04.2019 13:18:45
#192866 [+-] Piilota Suosittele

>>192853 ei mitään käsitystä onko hottis vai ei, mutta ihan vitun ärsyttävä se on.. valitsen kuunneltavan radioaseman juontajan ulosannin, en pärstäkertoimen perusteella

25.04.2019 21:41:56
#193943 [+-] Piilota Suosittele

193912

Herran sana, tai joku musiikki joka ylistää herraa. Yks lisäsyy miksi ajelen yleensä itse työmaalle. Sedan vaan ei kestä sitä loppumatkaa. Pari kilsaa kuoppasta tietä varusteet niskassa.

[ 13 viestiä | ]