Erikoinen pariskunta Erikoinen pariskunta
afrikkalaista rytmimusaa afrikkalaista rytmimusaa
Ihana nainen Ihana nainen
putkessa vikaa putkessa vikaa
Suklaata Suklaata
satisfryer satisfryer
Luolaston poikia pelottaa Luolaston poikia pelottaa
Tilasi ruokaa Tilasi ruokaa
banaanissa banaanissa
oikealta ylämummoon oikealta ylämummoon
katsastus katsastus
Ampui raketteja perseestä Ampui raketteja perseestä
kaupunkiarki kaupunkiarki
Osti makkaraa Osti makkaraa
Transut äreänä Transut äreänä
Ihana nainen Ihana nainen
Ota naamatatska Ota naamatatska
paranoid paranoid
huomio huomio
viva la neekeri viva la neekeri
Ajelulla Ajelulla
Esitteli itsensä Esitteli itsensä
Festarit & Jeesus Festarit & Jeesus
kusettivat kusettivat
 963 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 13:36:04
[ + 7 - | ]

YLEn tulevat elokuvat

[28055] [0.jpg] [0.21 MB] [753x960] [] []
0.jpg

yle

(122)  · 

afrikka

(95)  · 

neekeri

(1397)
18.04.2019 13:52:42
#190128 [+-] Piilota Suosittele

Ihan hauska. Graafikkona ja leiskoja suunnittelevana jäin kaipaamaa YLEn graafista ulkoasua. Oikeilla fonteilla, värimaailmalla ja asettelulla olisin hörähdellyt vielä enemmän.

19.04.2019 10:05:04
#190588 [+-] Piilota Suosittele

>>190128
Ai tästä se juontaa juurensa, kun auoit päätäsi kuinka helppoa on editoiminen yms.
Samaan tyyliin minä voisin paukuttaa henkseleitä kuinka helppoa on talonrakennus, mutta kuitenkin aika harva meistä sen osaa.

19.04.2019 11:37:17
#190641 [+-] Piilota Suosittele

>>190588
Jos näen että joku on paskaa tai että joku pitää suurena ja hienona ihmeen esim persujen vaalivideota, niin tuon kyllä myös ammattilaisen näkemyksen asiasta esille. Yleensä kommenteistani itkevät joilla on heikko itsetunto ja joita harmittaa että he eivät ymmärtäneet katsovansa paskaa.

19.04.2019 19:07:24
#190812 [+-] Piilota Suosittele

>>190641
En ole koskaan äänestänyt Persuja, vaikka monelle onkin tullut sellainen mielenharha.
Se, että selittelee alan ammattilaisena katsovansa paskaa kertoo kyllä omasta itsetunnon puutteesta ja kuplassa elämisestä.

19.04.2019 20:21:43 | 20:22:10
#190841 [+-] Piilota Suosittele

>>190812
Ok, eli kaikilla elokuvia arvostelevilla, taidetta arvostelevilla ja esimerkiksi urakoitsijan jälkeä arvioivilla tahoilla on itsetunto/kuplaongelma. Asia selvä.

Itse muuten odotan samalla tavalla rehellisiä arvioita omasta työstäni. Se on ainoa keino kehittyä. Ehkä jollain uniikeilla pumpulilumihiutaleilla asia on toisin.

20.04.2019 08:07:34
#191081 [+-] Piilota Suosittele

>>190841
An nyt tituleeraat itseäsi taidekriitikoksi.
Asia selvä.
Kyse oli kuitenkin vain yhdestä persujen vaalivideosta.
Ymmärrän aivan hyvin, että vihaat persuja yli kaiken, mutta tuo on jo naurettavaa kun täytyy lähteä arvostelemaan "ammattilaisena" videon teon helppoutta.
Esimerkiksi minulta se tuskin onnistuu, mutta olenkin eri alalla.
Raksaan ei sinun kannata puuttua.

20.04.2019 11:16:25 | 11:17:20
#191211 [+-] Piilota Suosittele

>>191081
"An nyt tituleeraat itseäsi taidekriitikoksi."

En.

"Kyse oli kuitenkin vain yhdestä persujen vaalivideosta."

Meinaatko että lukumäärä tekee siitä vähemmän paskaa?

"Ymmärrän aivan hyvin, että vihaat persuja yli kaiken, mutta tuo on jo naurettavaa kun täytyy lähteä arvostelemaan "ammattilaisena" videon teon helppoutta."

Jaa.

"Esimerkiksi minulta se tuskin onnistuu, mutta olenkin eri alalla.
Raksaan ei sinun kannata puuttua. "

Enkä edes yritä koska en tunne alaa tai tiedä siitä hölkäsen pöläystä.

[ 12 viestiä | ]