eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1) eKA lUUKKU (paint joulukaleerineekeri 1)
Miehet on valehtelevia sikoja Miehet on valehtelevia sikoja
Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa Vittulaulujouluvittukakkonenjonilaulaa
Vittumainen vekotin Vittumainen vekotin
Viemäri Neekeri :DD Viemäri Neekeri :DD
You spin me right 'round, baby You spin me right 'round, baby
Luukku 1 Luukku 1
Lauantain piristys Lauantain piristys
Mestari kokki asialla Mestari kokki asialla
Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4) Sartarin tuli (Valkoinen Karhu, punainen Kuu 4/4)
Anna mulle viinaa! Anna mulle viinaa!
most wanted most wanted
Sama suunta Sama suunta
Kissagifejä Kissagifejä
Yksi kirja muiden joukossa Yksi kirja muiden joukossa
Läskisoosia Läskisoosia
Värinäkötesti Värinäkötesti
Paint-kalenterin luukku nro. 5 Paint-kalenterin luukku nro. 5
Tinder Tinder
Reetta lähti matkoille Reetta lähti matkoille
Köyhä robotti Köyhä robotti
Roileri jauheliha risottoa Roileri jauheliha risottoa
popkornia :3 popkornia :3
kaurapuuroa kaurapuuroa
 963 näyttökertaa, 12 viestiä, 0.21 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 13:36:04
[ + 7 - | ]

YLEn tulevat elokuvat

[28055] [0.jpg] [0.21 MB] [753x960] [] []
0.jpg

yle

(122)  · 

afrikka

(95)  · 

neekeri

(1398)
18.04.2019 13:52:42
#190128 [+-] Piilota Suosittele

Ihan hauska. Graafikkona ja leiskoja suunnittelevana jäin kaipaamaa YLEn graafista ulkoasua. Oikeilla fonteilla, värimaailmalla ja asettelulla olisin hörähdellyt vielä enemmän.

19.04.2019 10:05:04
#190588 [+-] Piilota Suosittele

>>190128
Ai tästä se juontaa juurensa, kun auoit päätäsi kuinka helppoa on editoiminen yms.
Samaan tyyliin minä voisin paukuttaa henkseleitä kuinka helppoa on talonrakennus, mutta kuitenkin aika harva meistä sen osaa.

19.04.2019 11:37:17
#190641 [+-] Piilota Suosittele

>>190588
Jos näen että joku on paskaa tai että joku pitää suurena ja hienona ihmeen esim persujen vaalivideota, niin tuon kyllä myös ammattilaisen näkemyksen asiasta esille. Yleensä kommenteistani itkevät joilla on heikko itsetunto ja joita harmittaa että he eivät ymmärtäneet katsovansa paskaa.

19.04.2019 19:07:24
#190812 [+-] Piilota Suosittele

>>190641
En ole koskaan äänestänyt Persuja, vaikka monelle onkin tullut sellainen mielenharha.
Se, että selittelee alan ammattilaisena katsovansa paskaa kertoo kyllä omasta itsetunnon puutteesta ja kuplassa elämisestä.

19.04.2019 20:21:43 | 20:22:10
#190841 [+-] Piilota Suosittele

>>190812
Ok, eli kaikilla elokuvia arvostelevilla, taidetta arvostelevilla ja esimerkiksi urakoitsijan jälkeä arvioivilla tahoilla on itsetunto/kuplaongelma. Asia selvä.

Itse muuten odotan samalla tavalla rehellisiä arvioita omasta työstäni. Se on ainoa keino kehittyä. Ehkä jollain uniikeilla pumpulilumihiutaleilla asia on toisin.

20.04.2019 08:07:34
#191081 [+-] Piilota Suosittele

>>190841
An nyt tituleeraat itseäsi taidekriitikoksi.
Asia selvä.
Kyse oli kuitenkin vain yhdestä persujen vaalivideosta.
Ymmärrän aivan hyvin, että vihaat persuja yli kaiken, mutta tuo on jo naurettavaa kun täytyy lähteä arvostelemaan "ammattilaisena" videon teon helppoutta.
Esimerkiksi minulta se tuskin onnistuu, mutta olenkin eri alalla.
Raksaan ei sinun kannata puuttua.

20.04.2019 11:16:25 | 11:17:20
#191211 [+-] Piilota Suosittele

>>191081
"An nyt tituleeraat itseäsi taidekriitikoksi."

En.

"Kyse oli kuitenkin vain yhdestä persujen vaalivideosta."

Meinaatko että lukumäärä tekee siitä vähemmän paskaa?

"Ymmärrän aivan hyvin, että vihaat persuja yli kaiken, mutta tuo on jo naurettavaa kun täytyy lähteä arvostelemaan "ammattilaisena" videon teon helppoutta."

Jaa.

"Esimerkiksi minulta se tuskin onnistuu, mutta olenkin eri alalla.
Raksaan ei sinun kannata puuttua. "

Enkä edes yritä koska en tunne alaa tai tiedä siitä hölkäsen pöläystä.

[ 12 viestiä | ]