pupuja pupuja
Karhu räplää muniaan Karhu räplää muniaan
Rasvakeitin Rasvakeitin
norsut joil on housut norsut joil on housut
Puhelinvakoilu Puhelinvakoilu
Turvallisempi Suomi Turvallisempi Suomi
Ihana nainen Ihana nainen
A.y.p.s 2 A.y.p.s 2
Täähän se ois Täähän se ois
Vappukiljut valmiina Vappukiljut valmiina
The Long Dark - Luolasto The Long Dark - Luolasto
Cult of the black electronics 6 Cult of the black electronics 6
Demarit ovat kommunisteja. Demarit ovat kommunisteja.
hatsapuria mummolle hatsapuria mummolle
Timo Vornanen Timo Vornanen
Rakastaa/ei rakasta Rakastaa/ei rakasta
Näpit irti Näpit irti
Katolta hyppääminen Katolta hyppääminen
Poliisit Poliisit
kukkaset kukkaset
tiede tiede
elämän mysteeri elämän mysteeri
Bro Wanted Manygoat Bro Wanted Manygoat
Putinin kannattajaa koijataan Putinin kannattajaa koijataan
 606 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 18.04.2019 07:05:05
[ + 6 - | ]

Istun tuolilla :3

[28040] [Sitting_Up_On_My_Chair.jpg] [0.05 MB] [600x773] [] []
Sitting_Up_On_My_Chair.jpg

kissa

(5209)  · 

tuoli

(83)  · 

tuolinnoja

 · 

istuu

(56)  · 

ilme

(228)
18.04.2019 12:06:47 | 12:07:35
#190058 [+-] Piilota Suosittele

>>190015

Kuvassa Mortin katse siintää kaukaisuuksiin, jotka avautuvat ikkunan takana. Huolimatta siitä että verivihollinen, kengännauha, vaanii hännän juuressa.

18.04.2019 13:14:06
#190107 [+-] Piilota Suosittele

>>190063
Mä en oo nähny kissaa pitkään aikaan. Pitäsköhän käydä moikkaamassa veljeä ja sen kissalaumaa taas? Ronttia sinne ei voi päästää.

18.04.2019 13:36:57
#190117 [+-] Piilota Suosittele

>>190113
On se ton kokoseks (~40kg), mutta silti niskastakannettava mulkku joskus.

Sitä ei saa kiinni jos karkaa, eikä se tottele komentoja jos se saa vainun. Juoksunopeus 55km/h. Koita pysyä perässä.

Se on silti mun kamu ♥

19.04.2019 05:56:16 | 06:00:47
#190497 [+-] Piilota Suosittele

>>190117

Pidäthän "häkissä" ja käyt leikittämässä ystävää?
Elläimet haistaa jos isännällä ei ole kiva.

Ihan skidinä nähnyt villiksi päässeitä koiroja. Puri poskeen. Ei kiva.

Edit: Koirapelkoa ei ole silti, säästyinpä armeijassa siltä tetanuspiikiltä

19.04.2019 08:07:00
#190529 [+-] Piilota Suosittele

>>190497
Mä leikin sen kanssa päivittäin. Häkiksi voidaan katsoa aidattu piha jossa riittää hehtaaria.

Mua kyllä harmittaa jotkut koiranomistajat ketkä eivät tee koirilleen sääntöjä selväksi.

Kerran yks koira puri mun farkut paskaks, ja omistaja ei sanonu mitään. Läjäytin nyrkillä. Toisen kerran iso paimenkoira, ~100-80kg, uhkaili, omistaja kittas kaljaa tyytyväisenä.

Rontti ei ole koskaan haukannut eikä näykännyt ihmistä vaikka supia, hiiriä, rottia, oravia ja sun muita tappaa ja syö jatkuvasti.

[ 11 viestiä | ]