Espoon matujengi... Espoon matujengi...
Miksi? Miksi?
Dead by Daylight tulee mieleen. Dead by Daylight tulee mieleen.
Ismo tunteella Ismo tunteella
Bidenin politiikka meksikon lapsiin Bidenin politiikka meksikon lapsiin
pier pier
Apustajan lapsuus Apustajan lapsuus
soviet tyrone soviet tyrone
Marinin ostetut seuraajat. Marinin ostetut seuraajat.
armeija spurdo armeija spurdo
Logiikka Logiikka
miss universum miss universum
Väestönvaihto salaliittoteoria? Väestönvaihto salaliittoteoria?
Ähläm selittää Ähläm selittää
vähän aallokkoa vähän aallokkoa
abu muquak abu muquak
Synttäreiden ilotulitteet Synttäreiden ilotulitteet
hihi hihi
akkuporakoneelle on monenlaista käyttöä akkuporakoneelle on monenlaista käyttöä
Aha Aha
Turri Turri
Kenway Kenway
otan kaikki pizzat otan kaikki pizzat
Mitä tapahtui ruumiskonteille? Mitä tapahtui ruumiskonteille?
 1 194 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.14 MB, 1 tiedosto, 13.04.2019 16:17:12
[ + 3 | ]

Palveleva koiro

[27728] [171685.jpg] [0.14 MB] [968x1206] [] []
171685.jpg

koira

(1228)  · 

eläimiinsekaantuminen

 · 

kuvottavaa

 · 

lynn lew

25.02.2021 18:27:42
#441961 [+-] Piilota Suosittele

>>187007
Wanha viesti mut vastaan silti. Eläimiin sekaantuminen oli laillista suomessa öö? Oliko 2019 vai 2018 kun lehdessä oli juttu että nyt kielletään. Anyway, vaikka tuolloin joku ois koiraansa pannut niin ainoa asia josta vois vetää käräjille on eläinrääkkäys. Naisen kohdalla lähes milloinkaan se ei ole mennyt läpi, mutta prosentit voittaa oikeudenkäynti nousee ekspotentiaalisesti jos kyseessä on mies. Ja nyt kysyt varmaan mistä tiedän tai nussinko itse eläimiä? Ei, tykkään vain turreista sekä luen uutisia. Kuten esimerkiksi se mies Oulussa, joka meni vieraaseen sikalaan karjun nussittavaks. (Jep, sika pani) Esimerkiksi siinä keississä spekuloitiin paljon lakipykäliä, syyllistyikö se mies rikokseen vai ei? Ukkeli kuitenkin kerkes housut kintuissa livistää, joten mitään käsittelyä ei asiassa tullut.

25.02.2021 19:36:38 | 19:37:43
#442016 [+-] Piilota Suosittele

>>442011
Aaaaaaaaaaa........
No, siin tapauksessa, öö. Kunnianloukkaus ja nettikiusaaminen. Voi voittaa, mutta korvaukset ovat todella pieniä. Enemmän korvauksia saat, jos mä lyön sulta nenän paskaks niin että luut murtuu, sekä sulle jää elinikäinen kosmeettinen haitta. Niistä saa korvauksia aika hyvin, mutta pelkästä pahoinpitelystä saa yleensä satasia. Todella harvinaista että tonniin nousee, ellei teko ole törkeä. Tällä aspektilla luulisin, että syytetty selviää sakoilla, sekä korvaukset uhrille joko mitättömät taikka ei ollenkaan.

[ 14 viestiä | ]