Ihminen Ihminen
Lauantaibylle Lauantaibylle
Tuure Boelius Tuure Boelius
Chirpy Chirpy Cheep Cheep Chirpy Chirpy Cheep Cheep
pahat mielessä >:3 pahat mielessä >:3
Märkää saatana! Märkää saatana!
Viikingit ja suomalaisuus Viikingit ja suomalaisuus
Thaimaa Thaimaa
:3~ :3~
bellen pillu bellen pillu
Jone Cuckula Jone Cuckula
Läski paska ja jeesus Läski paska ja jeesus
Eduskunnan kyselytunti Eduskunnan kyselytunti
Alien.. Alien..
Kehitysapu Kehitysapu
Hyvää joulua Hyvää joulua
Valoin jo tinan ja näin tulevan Valoin jo tinan ja näin tulevan
kun pillu repeää kun pillu repeää
Tyty tanssii Tyty tanssii
Ykkösluokkaa Ykkösluokkaa
hyvvää jouluu hyvvää jouluu
uus tatstka uus tatstka
Ihana nainen Ihana nainen
Prööt ;D Prööt ;D
 741 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 19:09:28
[ + 2 | ]

Dominoefekti

[27566] [0.gif] [0.99 MB] [400x300] [] []
0.gif

sarja

(6)  · 

patrick

(7)  · 

palikka

 · 

gif

(490)
13.04.2019 08:48:04
#186542 [+-] Piilota Suosittele

>>186510

Kuulostaa suomelta. Ei tarvitse enää tehdä kunnolla. Riittää, että vähän hutaisee sinne päin. Tämä pätee aika helvetin moneen asiaan. Itseäni kyllä vituttaa jos saan keikan ja oli duuni mitä tahansa ja tekisin sen vähän sinne päin.

Ehkä olen poikkeava, mutta en pidä siitä että teen homman johon minut on palkattu, huonosti.

13.04.2019 09:19:08
#186571 [+-] Piilota Suosittele

>>186542
Minä teen huolella aina jos mahdollista, ja virheistä oppii sitten joskus kantapään kautta. Mulla on monta kantapäätä.

Olen perfektionisti aina kun en juo. Juon usein nykyään.

Toimin tosin välillä tehokkaasti, kunhan työn jälki ei kärsi. Työkalut saivat kyllä sitten kyytiä kun raivasin metsää 18v:nä esim, mut sit niiden HUOLTO! HUOLTO APACHE!! :D

Kantapää opetti myös terottamisen tärkeyden.

[ 5 viestiä | ]