Bojad ribillä :-------DDDDDDD Bojad ribillä :-------DDDDDDD
Millainen miekka olisi oikea? Millainen miekka olisi oikea?
paljastettu paljastettu
Tyypillinen neuvostokauppa Tyypillinen neuvostokauppa
Misagidyyny sbörde :---D Misagidyyny sbörde :---D
Kissi tuli taloon Kissi tuli taloon
First world problems First world problems
Quincy Quincy
Jäniksen facepalm Jäniksen facepalm
Copyright free Copyright free
Äitien tekemiä dildoja Äitien tekemiä dildoja
EA logiikka EA logiikka
Unlucky-Alf Unlucky-Alf
sai ansionsa mukaan sai ansionsa mukaan
Mätisäkki parkkour Mätisäkki parkkour
Vain tohtoripippurikissa voi langettaa tuomion >:3 Vain tohtoripippurikissa voi langettaa tuomion >:3
Paikallinen juustopitsakauppias Paikallinen juustopitsakauppias
Spurdot ja dogola :D Spurdot ja dogola :D
yöpeto yöpeto
Pettyi karvaasti Pettyi karvaasti
Kuonon puhdistus Kuonon puhdistus
Naurunappula Fingerporissa Naurunappula Fingerporissa
Aku Demosthenes Aku Demosthenes
Maanantai vituttaa Marsissakin Maanantai vituttaa Marsissakin
 741 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.99 MB, 1 tiedosto, 11.04.2019 19:09:28
[ + 2 | ]

Dominoefekti

[27566] [0.gif] [0.99 MB] [400x300] [] []
0.gif

sarja

(6)  · 

patrick

(7)  · 

palikka

 · 

gif

(490)
13.04.2019 08:48:04
#186542 [+-] Piilota Suosittele

>>186510

Kuulostaa suomelta. Ei tarvitse enää tehdä kunnolla. Riittää, että vähän hutaisee sinne päin. Tämä pätee aika helvetin moneen asiaan. Itseäni kyllä vituttaa jos saan keikan ja oli duuni mitä tahansa ja tekisin sen vähän sinne päin.

Ehkä olen poikkeava, mutta en pidä siitä että teen homman johon minut on palkattu, huonosti.

13.04.2019 09:19:08
#186571 [+-] Piilota Suosittele

>>186542
Minä teen huolella aina jos mahdollista, ja virheistä oppii sitten joskus kantapään kautta. Mulla on monta kantapäätä.

Olen perfektionisti aina kun en juo. Juon usein nykyään.

Toimin tosin välillä tehokkaasti, kunhan työn jälki ei kärsi. Työkalut saivat kyllä sitten kyytiä kun raivasin metsää 18v:nä esim, mut sit niiden HUOLTO! HUOLTO APACHE!! :D

Kantapää opetti myös terottamisen tärkeyden.

[ 5 viestiä | ]