Autofellaatio Autofellaatio
Pieni pää Pieni pää
Tunnustakaa, snobit Tunnustakaa, snobit
test test
Ilmainen profiilikuva jaossa Ilmainen profiilikuva jaossa
Cyanide & Happiness shorts Cyanide & Happiness shorts
Ahdasmielisen aita kaatui Ahdasmielisen aita kaatui
Tatuoitu mulkku valehtelee Tatuoitu mulkku valehtelee
Tarjoilija! Yksi maito! :3 Tarjoilija! Yksi maito! :3
Virheetöntä kuvakommentti Virheetöntä kuvakommentti
ebin :D ebin :D
kissa yllättää kissa yllättää
oh no oh no
Etkö jo ole puhdas >:3 Etkö jo ole puhdas >:3
hitler heiluu hitler heiluu
Yllätysbörheät :3 Yllätysbörheät :3
Herringtonin ruumissaatto Herringtonin ruumissaatto
Teki damaskiterän ruuveista Teki damaskiterän ruuveista
alabama n*igger alabama n*igger
不出熱水 不出熱水
otus otus
Ärsyttävä pörrääjä >:3 Ärsyttävä pörrääjä >:3
Klonk ! Klonk !
Ei ole hyvän kirjan voittanutta :3 Ei ole hyvän kirjan voittanutta :3
 708 näyttökertaa, 4 viestiä, 4.96 MB, 4 tiedostoa
09.04.2019 10:47:15
[ + 5 - | ]

Bödkatti :3

[27428] [tiedosto-1.jpg] [1.43 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[27427] [tiedosto-2.jpg] [1.25 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[27426] [tiedosto-3.jpg] [1.23 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[27425] [tiedosto-4.jpg] [1.04 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5209)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)  · 

katsoo

(20)  · 

katse

(63)  · 

maikki

(28)
09.04.2019 10:57:47 | 11:00:38
#184348 [+-] Piilota Suosittele

Edustusmaikki elementissään :333

"Krooh pyyh" :3

"Jaahah, mitäs täällä tapahtuu...
Ottaako huumon taas kuvia?
Joo, kyllä se ottaa. >:3 "

09.04.2019 11:19:28 | 11:19:44
#184366 [+-] Piilota Suosittele

>>184363

Bört, kolmessa viimeisessä paikassa nojatuoli on luonnollisesti nostettu parhaalle paikalle olohuoneessa, maksimaalisen valon, varjon ja kellottamisen vuoksi, joten se kelpaa nyt Maikille paremmin nukkumapaikaksi kuin lattia. :3

09.04.2019 11:21:44 | 11:28:05
#184369 [+-] Piilota Suosittele

>>184366

:333

Olin yläkuvassa niin börheyden lumoissa että olin täysin sokea alustan/maton ympärillä vallitsevalle tuolittomuudelle :3 Juu palvelusväen tehtävä onkin löytää börhistuimelle täydellinen paikka :3

Mites muuten viime aikojen rabspolitiikka, onko eletty säännöstelytaloudessa vai onko börhtarjonta vastannut kysyntää? :3

[ 4 viestiä | ]