rajakin päiväuni rajakin päiväuni
Trashia aamuyöhön... Trashia aamuyöhön...
tääkö ei haise hielle? tääkö ei haise hielle?
Vitun köyhät Vitun köyhät
katutaidetta katutaidetta
harmim liejunta harmim liejunta
verokierto verokierto
Mad Tv - Oven for Kids Mad Tv - Oven for Kids
NANI?!? NANI?!?
A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland A day in the life of a Roman soldier - Robert Garland
Lame selfie bee vol.3 Lame selfie bee vol.3
Perfect Circle - Imagine Perfect Circle - Imagine
Kuvaotokset #44 Kuvaotokset #44
näin soi huuli näin soi huuli
Kuvaotokset #42 Kuvaotokset #42
uimapuku uimapuku
Minun risupensas >:3 Minun risupensas >:3
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Puutarhurini Juan Puutarhurini Juan
Pallovammaiset servattu Pallovammaiset servattu
Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104) Nuuskamuikkunen (2.-4. osa m/6104)
IIDA3 IIDA3
ei tykkää käärmeestä :3 ei tykkää käärmeestä :3
Yllädys Yllädys
 1 117 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 04.04.2019 15:01:40
[ + 6 - | ]

Ankkapiirtäjät on teennäistä paskaa

[27221] [don-rosa-a-shit.jpg] [0.36 MB] [1221x866] [] []
don-rosa-a-shit.jpg

ankkalinna

 · 

aku ankka

(269)  · 

roope ankka

(26)  · 

piirtäjä

 · 

kritiikki

 · 

kari korhonen

 · 

don rosa

04.04.2019 19:25:33
#181904 [+-] Piilota Suosittele

Oltiin vuokrahuvilalla toissaviikonloppuna ja lukaisin siellä jokusen vuoden takaista Ankkaa.
Oli kyllä helvetin ponnetonta höttöä paitsi Don Rosan jatkosarjis (olisi pitänyt etsiä jostain seuraava Aku kyllä...) ja joku tosi lyhyt ikivanha muutaman sivun pätkä.

04.04.2019 20:32:05
#181944 [+-] Piilota Suosittele

Suosittelen siirtymään divariin ja metsästämään vanhoja pahkasikoja ja/tai myrkkyjä, niissä on enemmän huumoria kun nykyisissä vatu ankoissa.

[ 5 viestiä | ]