Naiset.. Naiset..
Breksitin heipattimet Breksitin heipattimet
Max arvostaa Max arvostaa
Hesarin otsiķko Hesarin otsiķko
Hyvät kaverit on harvassa Hyvät kaverit on harvassa
Kiltti tyttö Kiltti tyttö
lämpöstä :3 lämpöstä :3
boop boop
hampurilainen hampurilainen
Lapsen tarina Lapsen tarina
Arska Arska
natsi gondola natsi gondola
pallopeli pallopeli
Pipo-kisse Pipo-kisse
Niko ja kurkkuviipaleet Niko ja kurkkuviipaleet
aivoja kutittaa aivoja kutittaa
verhot pysyy auki >:3 verhot pysyy auki >:3
Mummin naama Mummin naama
Italian Cock Book Italian Cock Book
Femakko antero Femakko antero
gondolan rankka ilta gondolan rankka ilta
kiinassa vapetetaan kiinassa vapetetaan
Möhnän reaktio Möhnän reaktio
80-luvulla vaan oli kaikki paremmin 80-luvulla vaan oli kaikki paremmin
 1 040 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.23 MB, 1 tiedosto, 03.04.2019 15:36:11
[ + 10 - | ]

Pata-sedön sieni-sinihome-sibuli-ananaa-oliivipistsa

[27181] [bists.jpg] [0.23 MB] [826x995] [] []
bists.jpg

luolasto inside

 · 

mättö

(67)  · 

pitsa

(55)  · 

oma tekemä

 · 

nom

03.04.2019 15:37:38
#181334 [+-] Piilota Suosittele

Ananaa for the heitters :^)
On muuten oikeesti hyvää jos ei ylikäytä ja kombottaa vaikkapa just sinihomeen kanssa.
100% luomu käsityö voimin itse murjottu paitsi ne täytteet paitsi basilika on oma kasvattama

03.04.2019 15:38:59
#181336 [+-] Piilota Suosittele

>>181333 Emmää käytä myllättyä teurasjätettä mun pistsoissa sori.
Jauhelihaa oisin tunkenu mut siinä vaiheessa ku aloin tekee lättyjä huomasin et se on vielä jääkaapissa. Jäi sitte laittamatta

04.04.2019 04:50:27
#181589 [+-] Piilota Suosittele

>>181496 kaikkeen tottuu kokeilemalla. omalla kohalla oon vaa järkeilly et "hei tästä aineesta X on vitusti reseptejä, sen käytössä voi siis olla perää. otetaanpas tosta joku testiin tieteen nimissä" ja hups keikkaa yhtäkkiä mikä tahansa maistuu. koostumuksilla tai suutuntumilla selittely kuulostaa vaan siltä et ihminen on tottunu hunajaan ja pumpuliin :D

04.04.2019 08:10:18
#181642 [+-] Piilota Suosittele

>>181589
Sinihomejuusto ja oliivit ei nyt vaan sovi minun suuhun. Maistuvat ihan kauheilta. Sienet ei oikeastaan maistu miltään, mutta tuntuvat ällöttäviltä. Ei jatkoon...

[ 11 viestiä | ]