Tervetuloa aikuisten chattin❤️ https://t.me/alastonchat Tervetuloa aikuisten chattin❤️ https://t.me/alastonchat
siinä äitienpäivä lahja siinä äitienpäivä lahja
Timo Soini myy persettä Timo Soini myy persettä
meren pohja meren pohja
Mä uskon vieläkin Mä uskon vieläkin
ihana nainen ihana nainen
Tru dat Tru dat
hehe :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD hehe :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Antifa Antifa
Yliajattelu Yliajattelu
Suomi! Suomi!
Älyn huipentuma. Älyn huipentuma.
Kissaa Kissaa
Everybody Everybody
Onko lie jo? Onko lie jo?
Vihainen Vihainen
Vain muricah jutut Vain muricah jutut
Tekokukkia teiden varsilta? Tekokukkia teiden varsilta?
Pyörähippi ei ymmärrä Pyörähippi ei ymmärrä
Erdogan Erdogan
Reagan ja Obama. Reagan ja Obama.
Fitnord venture 300 Fitnord venture 300
mökkeilijän vika mökkeilijän vika
Assassin's Antimaterias ! Assassin's Antimaterias !
 999 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 01.04.2019 19:44:16
[ + 3 - | ]
👑 Katsotuin 01.04.2019.

Kumpi voitti?

[27105] [Avaruuskisa.jpg] [0.03 MB] [559x960] [] []
Avaruuskisa.jpg

avaruuskisa

 · 

yhdysvallat

(14)  · 

neuvostoliitto

(97)  · 

avaruus

(57)  · 

kylmä sota

01.04.2019 20:25:21
#180496 [+1] Piilota Suosittele

Jos nyt välttämättä haluaa etsiä voittajaa, niin pitää ajatella että voittaja vain tietyllä hetkellä. Edellä oli ensin Neukut, sitten Jenkit ja tulevaisuudesta emme tiedä.

01.04.2019 20:28:31
#180497 [+-] Piilota Suosittele

>>180496

Neuvostoliitto voitti kun Juri Gagarin lensi avaruuteen 12. huhtikuuta 1961. Ihmisen ensimmäinen lento avaruuteen oli se ratkaiseva voitto.

Toki muita vääntöjä tuli ja tulee myös myöhemmin.

01.04.2019 20:44:19
#180506 [+-] Piilota Suosittele

USSR olis varmaan ollu eka kuussa ellei niiden avaruusohjelmaa johtanut äijä ois kuollu ja sen jälkeen sitten sisäisiä ongelmia ja kilpailua siitä kuka pääsee homman johtoon. Mutta kaikki meni niinkun meni ja neuvostolitto hävisi.

01.04.2019 20:53:44
#180512 [+-] Piilota Suosittele

Neukut ampu niitä eläimiä ja ihmisiäkin kohti ääretöntä huom. vähemmällä varovaisuudella, ei ollut niin justiinsa jos kuolema oli varma jo lähtiessä, niinkuin kävi Vladimir Komaroville.

01.04.2019 21:00:46
#180522 [+-] Piilota Suosittele

>>180512

KOmarov tiesi mihin ryhtyi ja hyväksyi riskin. Sama pätee jenkkien menehtyneisiin astronautteihin. Juu, eläinten lähettäminen avaruuteen on jossain määrin kyseenalaista, mutta kun ollaan suuren tuntemattoman edessä, eläimen uhraaminen on parempi kuin ihmisen.

01.04.2019 21:11:20
#180526 [+-] Piilota Suosittele

>>180522
Komarov meni itkien ja kiroten (ja kaikki jotka yritti ilmoittaa johdolle sukkulan vioista sai kenkää) koska muuten Gagarin olisi mennyt korvaavana pilottina.

[ 7 viestiä | ]