Börh (=⌒‿‿⌒=) Börh (=⌒‿‿⌒=)
Äiti älä jätä Äiti älä jätä
Mummon pullavati ei sovellu mikroon Mummon pullavati ei sovellu mikroon
;________; ;________;
Rip Rip
Vastaus ylimmiltä voimilta Vastaus ylimmiltä voimilta
Häme wuz black Häme wuz black
chad chad
ilmeikästä ilmeikästä
Fuck this gay Earth Fuck this gay Earth
Kissakuvia ja -gifejä Kissakuvia ja -gifejä
Muista ketä tuet Muista ketä tuet
Monty Python - Finland (w/ lyrics) Monty Python - Finland (w/ lyrics)
suami suami
Mies lähtee sodasta mutta sota ei miehestä Mies lähtee sodasta mutta sota ei miehestä
tisseilyä tisseilyä
Tulevaisuuden oikeuden puolustaja Tulevaisuuden oikeuden puolustaja
Tom of glom Tom of glom
Sukkaohjeita, Jarmo paskoo onnensa ohi ja lässyttävä poliisi Sukkaohjeita, Jarmo paskoo onnensa ohi ja lässyttävä poliisi
Ryppy ja Koponen katsovat uutisia Ryppy ja Koponen katsovat uutisia
Vastenmielinen söpökisse viikkaa Vastenmielinen söpökisse viikkaa
maga maga
Bettie Bettie
Fred eläinten ystävä :) Fred eläinten ystävä :)
 1 022 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.34 MB, 1 tiedosto, 15.03.2019 12:48:05
[ + 6 - | ]

Playcard HORROR PC peli arvostelu


arvostelu

(11)  · 

review

 · 

peliarvostelu

 · 

plastcenter

 · 

playcard

15.03.2019 12:49:12 | 14:20:03
#171259 [+-] Piilota Suosittele

Hetkinen. Korttipeli tietokoneella?

Umm.. ömm....

Edit. Muistan kyllä tuon ajan. Kokeilin yhtä peliä. Oliko juuri formula. Jäi siihen :)

15.03.2019 14:58:23 | 15:02:53
#171321 [+-] Piilota Suosittele

>>171300
Aito IBM model M mekaaninen näppis, pohjassa valmistusvuosi 1986. Vielä sellaisella isopäisellä näppis liittimellä mutta menee adapterin kans ps/2 liitäntään ja toimii yhä windows 10:kin, tosin windows näppäin puuttuu.

Itselläni oli lapsena se formula ja sellainen kuin circus, jota nostalgiahuuruissa yritänkin metsästää. Se oli nimittäin ihan metka peli mutta ilmeisesti melko harvinainen, ei ole vielä tullut vastaan.

15.03.2019 15:41:56
#171360 [+-] Piilota Suosittele

171347


VITTU. Mulla on saatana kuplamuisti. Alapuoli opn normaali disketti-magneettilevy ja diskun yläpuyoli on kuplamuistia. SAATANA!

15.03.2019 15:49:01 | 15:50:02
#171370 [+-] Piilota Suosittele

171363


Tiiliskiven kokoinen löytyy. Painoakin saman verran. Mutta oli mulla Amigassa IDE-levynä Seagate Bigfoot 4.6 Gigabyteä. 5.25" ja 1.5 senttiä korkia.

15.03.2019 15:52:23 | 15:53:35
#171375 [+-] Piilota Suosittele

171374


Ah sitä ihanaa vinkunata 10k vinsu maksoi tuolloin saatana vittu omakotitalon verran. :)

Mutta ostin kerran Valtion Hankintakeskuksesta saatanan ison lerpun. Voi vittu. Se oli just LP-levyn kokoinen.

14.03.2022 17:53:41 | 17:54:28
#555563 [+-] Piilota Suosittele

Hetkinen. Muistan hämärästi tän/näitä. Olikohan jollain kaverilla.

Edit: Joo, Ärrältähän näitä sai.

[ 10 viestiä | ]