Että mitenkä se oli? Että mitenkä se oli?
Turun vassarit ja vihreät vauhdissa Turun vassarit ja vihreät vauhdissa
gondola miami gondola miami
Vihreäsiirtymä->Teollisuus pois Suomesta Vihreäsiirtymä->Teollisuus pois Suomesta
Perjantai Perjantai
En tiä, ehkä? En tiä, ehkä?
Dimash taas Dimash taas
Natsien vastustaja! Natsien vastustaja!
Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo Cyberpunk 2077 Mustalaishahmo
Hyväksytty Hyväksytty
Nyt oli hyvä aprillipila Nyt oli hyvä aprillipila
Val malloy shake ass Val malloy shake ass
näin sillä kuuluu tehdä :3 näin sillä kuuluu tehdä :3
Vihreää idiotismia. Vihreää idiotismia.
Todiste rasimiPersuista Todiste rasimiPersuista
monikulttuurisuus monikulttuurisuus
Hutisalo valehtelee kirkkain silmin Hutisalo valehtelee kirkkain silmin
Koira riehuu Koira riehuu
oh snap oh snap
Dingo Dingo
Melkoinen työmaa Melkoinen työmaa
Nuuskahommia Nuuskahommia
Vitsi Vitsi
Alko Alko
 674 näyttökertaa, 1 viesti, 0.23 MB, 1 tiedosto, 10.03.2019 13:41:27
[ + 1 - | ]

Kuulin et tää Anthem on hyvä

[26109] [hyvapelilol.jpg] [0.23 MB] [1154x1600] [] []
hyvapelilol.jpg

anthem

 · 

electronic arts

 · 

fps

 · 

destiny klooni

[ 1 viestiä | ]