Sekopää Sekopää
tien päällä tien päällä
Kylvyssä Kylvyssä
Suomi nousuun! Suomi nousuun!
somalilla oli huono olo somalilla oli huono olo
ihana tappara ihana tappara
Riskit Riskit
jonkun mustalaisen perse jonkun mustalaisen perse
Vanhaa kuvaa Vanhaa kuvaa
mitenk meni niinku omasta mielestä mitenk meni niinku omasta mielestä
varastot pitää olla varastot pitää olla
ihana nainen ihana nainen
lasten koulutus lasten koulutus
voe vittu fränklin voe vittu fränklin
Keimon lounastauko Keimon lounastauko
Teki tempun Teki tempun
viisas mies viisas mies
vähän pinttyny vähän pinttyny
Huijausta Huijausta
Perjantai Perjantai
Kaviaarimummon treffi-ilmotus Kaviaarimummon treffi-ilmotus
Selitä tää vakuutusyhtiölle Selitä tää vakuutusyhtiölle
Mitähän tästä käy Mitähän tästä käy
Kulttuuria Kulttuuria
 674 näyttökertaa, 1 viesti, 0.23 MB, 1 tiedosto, 10.03.2019 13:41:27
[ + 1 - | ]

Kuulin et tää Anthem on hyvä

[26109] [hyvapelilol.jpg] [0.23 MB] [1154x1600] [] []
hyvapelilol.jpg

anthem

 · 

electronic arts

 · 

fps

 · 

destiny klooni

[ 1 viestiä | ]