Muutama näppy Muutama näppy
wää wää
Keltaset piällä Keltaset piällä
Binding of isaac Binding of isaac
Buddha Buddha
TOHTORI TOHTORI
Lisää maitoa herra Kisse? Lisää maitoa herra Kisse?
Ollaan yhdessä nyt Ollaan yhdessä nyt
börheä sutenööri börheä sutenööri
läski läski
Minecraft elokuva Minecraft elokuva
lentävä neekeri lentävä neekeri
No limit No limit
Better off alone Better off alone
Milf Milf
Nyt on SYKSY SAATANA! Nyt on SYKSY SAATANA!
Apinoita Apinoita
limu maistuu limu maistuu
elder lean elder lean
Sunnuntai kylpy Sunnuntai kylpy
Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni Repostnikin vodkan huuruinen märkä uni
Syyllinen löytyi Syyllinen löytyi
friikki friikki
Kenwayn painajainen Kenwayn painajainen
 750 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 09.03.2019 00:07:41
[ + 2 | ]

Persutko oikeistoa?

[25995] [FB_IMG_1552061053155.jpg] [0.02 MB] [628x657] [] []
FB_IMG_1552061053155.jpg

09.03.2019 00:33:16
#169229 [+-] Piilota Suosittele

En tiiä mikä vittu se toinen vaalikone oli minkä tein mutta kaks eri konetta antoi ihan erilaisia ehdokkaita. Päätin siis äänestää Feministisen puolueen Eeli Kytömäkeä.

[ 3 viestiä | ]