>>645288 Heippa suostu päästään mut yöksi ku alkaa jo kelit vähän kylmetä. Vaikka mun tavara käykin kuumana niin ei se oo kiva hytistä märät housut jalassa pakkasella.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Tarkkailija
Samalta kuulostaa
roskis
Roskis
Vihainen villikissanpentu ;_;
aina kolmelta aamuyöstä
roskissa
Mene roskiin >:3
pam
Virheitä on tapahtunut >:3
Mun kotoisa yksiö
Kaunis
vituttaa kun käy näin
heimosenkeimon kanssa tacolle
Run away!
Heimosenkeimon vaimo
Surkuisa näky roskiksella ;___;
näin se toimii :3
eipäs koputella :3
miten laittaa oikea oppisesti roskapussi roskikseen