dab dab
All the gay All the gay
Sukupuoli Sukupuoli
Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä Kun baarissa joku heittää selvää vinkkiä
Homer ja mahtava meno tiukka etukeno Homer ja mahtava meno tiukka etukeno
Poo In The Loo. Poo In The Loo.
mitä ne ovat? :3 mitä ne ovat? :3
Taiston tuoksintaa Taiston tuoksintaa
Avulias natsi Avulias natsi
:^x :^x
Shhhiiieeeet Shhhiiieeeet
Ex Ex
?????? ??????
Tribuutti Apachelle Tribuutti Apachelle
Haavisto-sarjakuva Haavisto-sarjakuva
Gym Spaghetti Gym Spaghetti
:3 :3
Kiitos suojakatoksesta :3 Kiitos suojakatoksesta :3
Deathbulge Party: Halloween edition Deathbulge Party: Halloween edition
apokalypsigondola apokalypsigondola
dädää dädää
suojelija suojelija
hyvät ajat hyvät ajat
ruokinta ruokinta
 1 279 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.39 MB, 2 tiedostoa, 17.02.2019 17:31:59
[ + 17 - | ]
👑 Plussatuin 17.02.2019.

Hesecuck pasta (ja juomaehdotus!)

[24552] [hesecuck-pasta.jpg] [0.24 MB] [720x1280] [] []
hesecuck-pasta.jpg
[24551] [hesecuck-ool.jpg] [0.15 MB] [1194x1920] [] []
hesecuck-ool.jpg

ruoka

(403)  · 

spaghetti

(6)  · 

mätöt

(5)
17.02.2019 17:32:14
#160707 [+-] Piilota Suosittele

jooh eli juuh elikkäs siis jooh elikkäs juuh seteis tänää tämmöne hesecuck vegepasta. Kesäkurpitsa ei ollu enää kaksinkertasessa kilohinnassa joten voipi taas alkaa säästääs rahaa.

Valkosibala, iso sibul, kesäkurpitsa, paprikan rippeet ja aurajuustot piälle. Tarjoillaan veden tai juomaehdotuksen kanssa ja nautitaan siitä tosiasiasta että 24% sikanauta-jauhelihanesteen kilohinnalla saa kaksinkertasen määrän multitool kesäkurpitsaa ja välttää tutkimusten mukaiset löysät paskat.

17.02.2019 18:31:57
#160740 [+-] Piilota Suosittele

160736 just semmonen kommentti johon parhaimmillaan olettaisi retardi85:n kykenevänkin. mutta ei se mitään, olet silti tärkeä osa tämänhetkistä luolaston kokemusta :3


>>160726 sitä se teettää kun luulee tekevänsä soppareita jänisten kanssa. ei ne osaa puhua, tajuatko?

17.02.2019 19:59:17
#160791 [+-] Piilota Suosittele

>>160781
Ah, näitä "oon automaattisesti älykkäänpi koska olen X vuosia vanhenpi" ja "älä opeta isääs paneen kjeh kröh". :33


>>160759
Nyt erittäin varovasti, Pata-C kuulostaa jo joltain räppäriltä sitten.

17.02.2019 20:18:54 | 20:20:00
#160805 [+-] Piilota Suosittele

>>160794 ei se nyt ollu se pointti, ja rampa selvästi ampuu harhaan olettaessa sinun älyävän sitä pointtia sen tekstissä.
pointtihan on siinä että vastauksessas mun viestiin ei mitenkään viitata ikään, mutta koet sen tarpeelliseksi tuoda esille jotenkin pätevänä vastaväitteenä. vähän niinkun naiset internetissä. oikeuttaako se johonkin että olet nainen, tai tässä tapauksessa syntynyt 70-luvulla? ei, sillä ei ole mitään erityisoikeutusta paremmuuteen.

rampa vitsailikin jo tästä ilmaisutavastasi: "oopa hilijoo, uon sinnuu vanhempi". koetko ikäsi tekevän sinusta muita paremman ihmisen? tätä kutsutaan ylivertaisuusvinoumaksi.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Ylivertaisuusvinouma
"...on kognitiivinen vinouma, jossa yksilö yliarvioi itsensä jossakin suhteessa kuten vaikkapa jonkin taidon hallinnassa. Lisäksi tyypillisesti mitä huonompi yksilö on kyseisessä taidossa sitä enemmän hän yliarvoi osaamistaan. Tämän voi katsoa johtuvan siitä, että kun yksilö ei hallitse taidon suorittamista, ei hän osaa myöskään arvioida osaamistasoa."

Näillä seteillä väittäisin että podet selvästi ikäkriisiä :D

21.02.2021 08:01:00
#440831 [+-] Piilota Suosittele

>>160707
Olisit pyöräyttänyt tota pastaa hieman siinä pannulla noiden muiden kanssa ja heittänyt päälle oliiviöljyä, niin pasta olisi saanut hyvän värin ja ottanut makuja.

[ 13 viestiä | ]