qwerty qwerty
Max ei tahdo lääkäriin Max ei tahdo lääkäriin
Ei hatuta kun käy näin :3 Ei hatuta kun käy näin :3
200 channels, nothing but cats >:3 200 channels, nothing but cats >:3
Rakastan sitä Rakastan sitä
laitilan mämmi laitilan mämmi
Ihan juonen takia katsoin Ihan juonen takia katsoin
The virging american trans vs The chan brazilian tranny The virging american trans vs The chan brazilian tranny
oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!! oisko kallis @repostnik löysin kaupan pihalta!!!
"Iskä tuu peseen..." :3 "Iskä tuu peseen..." :3
uroista uroin uroista uroin
;________; ;________;
Kun väittelen itseni kanssa Kun väittelen itseni kanssa
Salalabraan! Salalabraan!
piu piu piu piu
suuri peruna suuri peruna
kiinaa kiinaa
Pikku hämppivideo Pikku hämppivideo
PC Master racen alku. PC Master racen alku.
Palestinian Steve Irwin Palestinian Steve Irwin
Wifi nopeammaksi Wifi nopeammaksi
Housut Housut
Kissani Kissani
Silhuettiarvoitus - mitä on päiväpeiton alla? Silhuettiarvoitus - mitä on päiväpeiton alla?
 827 näyttökertaa, 6 viestiä, 2.09 MB, 1 tiedosto, 14.02.2019 15:21:05
[ + 4 - | ]

Apinakin osaa asetta käyttää


apina

(178)  · 

neegers

 · 

(149)
14.02.2019 15:33:15 | 15:33:30
#159393 [+-] Piilota Suosittele

Minusta tämä Rise of the planet of the apes ei ollut kovin kummoinen. Kyllähän tuon katsoi, mutta eniten pidin viimeisimmistä (War of the planet apes vai mikä sen nimi oli).

14.02.2019 15:59:00
#159396 [+-] Piilota Suosittele

>>159393 Joo se eka oli kyllä tylsä ja huono. harvoja leffa sarjoja missä molemmat jatko osat on parempia ku ensimmäinen osa. Itellä meinas jäädä kattomatta ne jatko osat sillon aikoinaan ku aattelin että on samanlaisia ku se ns ykkönen.

[ 6 viestiä | ]