tissejä tissejä
sinä olet sinä olet
wowi ukko wowi ukko
Totuus! Totuus!
Mikä olisi sinun päätös? Mikä olisi sinun päätös?
When the Jews Take Over When the Jews Take Over
Ba dum tsssss Ba dum tsssss
ihana nainen ihana nainen
Onlyfans Onlyfans
Shitter Shitter
piirakkaa piirakkaa
Ortotopologia Ortotopologia
valupertin maanantai valupertin maanantai
Marapuu Marapuu
Nyrkkeilyopastus Nyrkkeilyopastus
Kloonataan vähän apinoita Kloonataan vähän apinoita
Bikinikierros Bikinikierros
Fiksu nainen Fiksu nainen
Vammattikieltä Vammattikieltä
Faces of My Victims Faces of My Victims
keharit vs ylimystö keharit vs ylimystö
Jussi Jussi
alamäkeen alamäkeen
Se ero.. Se ero..
 1 071 näyttökertaa, 7 viestiä, 11.06 MB, 1 tiedosto, 10.02.2019 15:37:42
[ + 2 - | ]

Aikuiselle vai lapsi22

[24126] [0.mp4] [11.06 MB] [853x480] [] []

niilo22

(234)  · 

tablettia

10.02.2019 15:42:16
#157853 [+-] Piilota Suosittele

Niilolla on ilmeisesti jonkinmoinen lukihäiriö/käsitteiden ymmärtämishäiriö. Väestöstä varsinkin vanhemmassa porukassa tätä esiintyy enemmän ja tästä syystä on olemassa esimerkiksi selkokieliset uutiset.

10.02.2019 19:52:34
#158019 [+-] Piilota Suosittele

>>157853
Jostaki olin lukevinani, et varsinkin nuorten keskuudessa luetun ymmärtäminen on romahtanut. Ei ymmärretä edes normaaleja lauseita ja niiden sisältöjä. Sama taitaa ikävä kyllä koskea kaikkea koulunkäyntiä. Ja sitten vielä seuraavilla asteilla omatoimista opiskelua lisätään koko ajan...

10.02.2019 21:25:57
#158049 [+-] Piilota Suosittele

>>158019
nuorten keskuudessa luetun ymmärtäminen

muutamasti oon kohdannu henkilöihin jotka ei ymmärrä mitä tekstissä sanotaan ja mihin sillä viitataan ja niille selittäminen on turhauttavaa

21.11.2019 13:43:06
#273290 [+-] Piilota Suosittele

>>273285
Onneksi kyseessä on vain ilmeisesti painonhallintaan tarkoitettu luontaistuote, joten todennäköisesti haitat on aika vähäiset vaikka annostusohjeita ei ymmärtäisikään.

27.01.2020 04:22:04
#299427 [+-] Piilota Suosittele

>>157853
Olen nähnyt tämän useampaan otteeseen ja vasta nyt tajusin mitä Niilo tarkoittaa.
Saivartelee vain, jos sulla on vain kaksi kapselia niin eihän siitä perkele kolmeen kertaan riitä.
Tai sitten kyseessä on vain vammane.

[ 7 viestiä | ]