Valintojen maailma Valintojen maailma
Luolaston käyttäjien autot Luolaston käyttäjien autot
uudet kameruset :3 uudet kameruset :3
nannaa nannaa
dr sausage dr sausage
Nalle lukee Nalle lukee
>:3 >:3
olen tartsan :3 olen tartsan :3
Ei kestä kiittää Ei kestä kiittää
The Senile Scribbles: Skyrim The Senile Scribbles: Skyrim
Volkor X - Stratos (feat. Feather) Volkor X - Stratos (feat. Feather)
edistystä edistystä
Oluen hintaa ette nosta! Oluen hintaa ette nosta!
Terveiset kaikille luolaston naisille Terveiset kaikille luolaston naisille
Ketä? Ketä?
Fraasisanakirja Fraasisanakirja
Broileri :3 Broileri :3
Ihana nainen Ihana nainen
toivo toivo
Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä Rak. Tekn Riku Nivaoja kännissä
tukholmassa tapahtuu tukholmassa tapahtuu
Nähdään kuudelta parkkipaikalla Nähdään kuudelta parkkipaikalla
nyt kaikki huljuttelemaan nyt kaikki huljuttelemaan
Pornoo Pornoo
 717 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 08.02.2019 11:59:54
[ + 5 - | ]

Ratkaisu asiaan: Jokaisen kunnan ukot ottaa lapiot käteen.

[24017] [tiedosto.jpg] [0.07 MB] [699x674] [] []
tiedosto.jpg

lumi

(122)  · 

talkoo

 · 

henki

(12)
08.02.2019 12:02:23
#156981 [+-] Piilota Suosittele

Miten ennen onkaan pärjätty, kun ei ollut auroja vaan kuljettiin hevosilla. Silloin kylien, kuntien ja kaupunkien ihmiset puhdisti talkoilla tiet.
Nyt vaan kitistään ja inistään siellä sohvalla ja valitetaan someen.

08.02.2019 14:36:44
#157045 [+-] Piilota Suosittele

>>157028 Ei sitä mihinkään ole viety jos haluat elää omavaraisesti niin siitä vaan, ongelma on vain siinä että kukaan ei halua elää niinkuin ennenvanhaan on eletty vaan pitäis olla nykyajan mukavuudent yhdistettynä siihen että orgaaninen luomuruoka toimitetaan lautaselle ilman että itse pitäisi oikeasti tehdä mitään. Asiat ei ehkä ole nykyään täydellisesti mutta on ne aika perkeleen paljon paremmin lähes kaikkien kannalta kuin mitä ennen oli ja siitä on aika turha ruveta väittelemään.

08.02.2019 16:55:30
#157083 [+-] Piilota Suosittele

>>157065 kyllä se tontti ennenvanhaankin piti ostaa itse, ellei isältä perinyt. Ja veroilla sitten ylläpidetään sitä systeemiä että naapurin rosvojoukot ei raiskaa sun vaimoa ja vie eläimiä. Toki jos haluaa sellaisen villinlännenmeiningin niin sitten on kai parempi kun pistää vaan vallankumouksen tulille.

09.02.2019 07:33:55
#157339 [+-] Piilota Suosittele

>>157173 Mitä vittua selität luuletko, että esim. karja lypsää itsensä ja sitten mennään nukkumaan. Sen jälkeen mennäään oikeisiin töihin ja esim. Lumi on vain lunta ja sitä luodaan vaikka aamuun asti... saatanan kaupunkilais mulkku ei ilmeisesti tätä tajua.

09.02.2019 09:03:54
#157349 [+-] Piilota Suosittele

>>157339
Ihan maalla kasvanut olen, kiukkusetä.
Ainakin aiemman tekstin perusteella puhuttiin siitä miten ennen vanhaan tällänen homma olis toiminut kaupunkialueella. Tottakai nyt jokanen hoitaa jonkun oman torppansa pihan.

[ 14 viestiä | ]