Pakkaustukku ei tahdo asiakkaita :D Pakkaustukku ei tahdo asiakkaita :D
Universal Universal
Ykkösellä sisään. Hole-in-one Ykkösellä sisään. Hole-in-one
Kuinka napata neekeri? Kuinka napata neekeri?
Alligaattori Alligaattori
Miss Oral Miss Oral
hauska koira hauska koira
Kaunankantaja Kaunankantaja
cactus boner cactus boner
onnettomuus onnettomuus
Avain Avain
Schnibben Schnabben Schnibben Schnabben
Sampiakseli Sampiakseli
Faceapp Iida Faceapp Iida
Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan. Nuole kunnolla sitä persettä tai kenkäsen naamaan.
Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään. Hitlerillä oli paljon kavereita. Sulla ei oo yhtään.
DNA testit osoittavat että Neekerit ovat lähellä Homo Erectusta DNA testit osoittavat että Neekerit ovat lähellä Homo Erectusta
Terävintä kärkeä.. Terävintä kärkeä..
Kuka on sun isukki, häh? Kuka on sun isukki, häh?
lol lol
Normi päivä Ukrainassa Normi päivä Ukrainassa
B3 variantti B3 variantti
Ketä omistaa kaikki ulkomaan uutislähteet? Ketä omistaa kaikki ulkomaan uutislähteet?
ronaldo suosittelee ronaldo suosittelee
 1 163 näyttökertaa, 14 viestiä, 4.97 MB, 1 tiedosto, 08.02.2019 08:26:33
[ + 7 | ]

Työukkojen painit

[24015] [tiedosto.mp4] [4.97 MB] [352x640] [] []

työ

(112)  · 

ukko

(37)  · 

paini

(32)
08.02.2019 11:23:26
#156966 [+-] Piilota Suosittele

Mikähän tässäkin taustalla. Hyvä kyllä ku tuo väliintulija luovutti että ei saatana :D Mutta tyhmää joka tapauksessa oli syy mikä tahansa. Ja jos kypärän väreihin mennään niin tuo valkokypärä on insinööri, esimies, työnjohtaja yms ja oranssikypärä on kuljettaja, putkimies, ja asfalttimies muistaakseni.Tosin eipä niitä kovin moni taida noudattaa tuota väri juttua ku ei ole missään asetuksessa tai laissa määritelty.

08.02.2019 11:45:52 | 11:48:07
#156976 [+-] Piilota Suosittele

>>156966
Kyllä niitä värejä noudatetaan varsinkin kun niitä on hyllyssä valmiina tietyn värisiä tietty määrä. Myöskin kun usein joudutaan olemaan tekemisissä ulkopuolisten tahojen kanssa ja joku keikkakalle tupsahtaa pihaan lapaset tipahtamaisillaan niin tietää keneltä kysyä vapaita. Tuo kypärä on enempi keltainen kuin oranssi. En tiedä onko sillä jokin eri merkitys, mutta ei ole ainakaan asfalttityömaalaisen lemminkäisen oranssi.

08.02.2019 12:14:09
#156982 [+-] Piilota Suosittele

>>156966
Tosin eipä niitä kovin moni taida noudattaa tuota väri juttua

No ei. Työmaalla oli yks 20 hengen tiimi, ja kaikilla valkoset kypärät. Ei olluna meidän poikia.

Niiden pomolla oli sitten varmaan kultanen kyrpärä.

08.02.2019 15:15:16 | 15:17:08
#157056 [+-] Piilota Suosittele

>>157003
Näyttäs kyl joo vähän amis-touhulta :D
Unohit ostaa tupakkaa saatana!

Ei ollu isoveljen henkkareita mukana


NYT SÄ KUOLET @raksapulsu !


e: täytyy myöntää että @korvatillikka meni nätisti väliin, mutta ymmärti perääntyä koska.. nooh se on vähän pikkunen.

[ 14 viestiä | ]