Lyhyestä virsi kaunis. Onneksi monet LGBTQ+ -yhteisön kaverit ovat järki päässä ja ymmärtävät, että tänne tulevat "nuoret sotaorpomiehet" Isiksen tai muiden epämääräisten porukoiden parista eivät ole hyvä asia. Liian monet eivät ymmärrä ennen kuin tulee hyppy ilman laskuvarjoa korkealta tai sitten päätyvät raiteille junan eteen.
[
1 viestiä
|
]
⭰
Vesku
suru mielinen sarja kuva sodan vaaroista
Viddu gäytii geulii absil kyddiä pakoon :DDDDD
ylpeys
Ärsyttää aina kun käy näin!
13184459841
Oh spurdo-kuvakommentti :DDDDD (Jumppanen, ti 15.11.2011)