jouluvitsi jouluvitsi
Paint-joulukalenteri 2019 - Luukku 21 Paint-joulukalenteri 2019 - Luukku 21
Nigerian pojat teki scambaittaajille videon Nigerian pojat teki scambaittaajille videon
valmiina palvelukseen :3 valmiina palvelukseen :3
hämähäkkien mies hämähäkkien mies
Jihad joulua vääräuskoisille Jihad joulua vääräuskoisille
Emme pura kuusta tänä vuonna :3 Emme pura kuusta tänä vuonna :3
ruski gongola ruski gongola
Annan busun :3 Annan busun :3
Iso töks Iso töks
jätkä puri oikeesti ;____; jätkä puri oikeesti ;____;
Revontulet Revontulet
asd asd
Dubstep kissa muuvit Dubstep kissa muuvit
Ryppy ja isä osa II Ryppy ja isä osa II
Herranen aika Herranen aika
Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 23 Paint-joulukalenteri 2019: Luukku 23
Aatami Aatami
og wlizer portaus nappulaan og wlizer portaus nappulaan
Leppoisaa :3 Leppoisaa :3
Tom runksii Tom runksii
Ajelulla Ajelulla
nyt on hyvä päivä olla kissa :3 nyt on hyvä päivä olla kissa :3
Gamer chairs Gamer chairs
 699 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 05.02.2019 15:56:00
[ + 8 - | ]

Sunny side up börh

[23886] [tiedosto.jpg] [0.04 MB] [550x550] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

mandariini

(8)  · 

nukkuu

(210)  · 

kananmuna

(34)  · 

häränsilmä

05.02.2019 22:59:20
#156123 [+-] Piilota Suosittele

>>156105

Itse en, mikäli tätä kuvaa lasketa, ole niin häränsilmien ystävä. :3 Tykkään että on kypsä keltuainen. Vaihtoehtoisesti munakokkelia, mutta siinä pitää olla tarkkana ettei pääse kuivumaan. Munia ei saa keittääkään liian pitkään, keltuainen saa olla kiinteä mutta sen tulee olla mehevä ja tummankeltainen. Ei sellainen vaalea mureneva vihreällä rinkulalla. >:3

Eikös kissat usein tykkää kananmunista? :3

21.05.2024 22:07:06
#622263 [+-] Piilota Suosittele

>>156123 Tää kuva ja keskustelu sattui vuosien jälkeen silmiini
Eikös kissat usein tykkää kananmunista? :3

En ole koskaan kuullutkaan, missä muodossa muka!
<rip evil börhde 7

[ 4 viestiä | ]