Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut Tää tulee katselemaan sinua ikkunasta kun nukut
kyykky rage kyykky rage
khalifa khalifa
Niin kö kk Niin kö kk
live love laugh live love laugh
Kebabbi keitetyillä perunoilla Kebabbi keitetyillä perunoilla
siman teko siman teko
talo talo
kaikennäkösiä kuvia =) kaikennäkösiä kuvia =)
Spede ei armahda Spede ei armahda
aniem pornoa aniem pornoa
Itis ennen monikulttuuria Itis ennen monikulttuuria
Putin & co Putin & co
Hyvä lifehack Hyvä lifehack
Kissa tulee tappamaan Kissa tulee tappamaan
Cybepunk Luolasto - Pahan palkka Cybepunk Luolasto - Pahan palkka
Apsuluttinen paha Apsuluttinen paha
pärisee aamu yöstä pärisee aamu yöstä
Ohjus torniin. Ohjus torniin.
kannabis piikki kannabis piikki
pääsiäispuput pääsiäispuput
toveri tavja toveri tavja
Kissanpentu :3 Kissanpentu :3
pekora pekora
 848 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.01 MB, 1 tiedosto, 02.02.2019 11:50:35
[ + 3 | ]

Onnea

[23670] [onnea.jpg] [0.01 MB] [240x222] [] []
onnea.jpg

onnea

(6)  · 

paint

(334)
02.02.2019 17:24:06
#154782 [+-] Piilota Suosittele

Täntyyppisistä kuvista tulee aina nostalginen fiilis siitä miltä tuntui kun ala-asteelle saatiin ysärillä tietokoneet ja sit piirreltiin paintilla :3

02.02.2019 21:52:41
#154876 [+-] Piilota Suosittele

>>154782

Missä kroisoskoulussa sitä on käyty? Meillä ei ollu tietokoneita. Ruoka piti hakea itse luokan edestä. (ei ollut ruokasalia) Ja opettaja anto tukkapöllyä jos olit ilikiä.

02.02.2019 22:20:37
#154889 [+-] Piilota Suosittele

>>154876

No ei nyt kroisoskoulussa, mutta aloitin ala-asteen 1994 mikä ehkä selittää tämän eron ;3

Oli meillä pienehkö ruokasali mutta siellä söi vain isoin luokka (rinnakkaisluokkia ei ollut eli oli 6 eri porukkaa), ehkä Tsernobylistä johtuen me oltiin se pienin :D Ne kaksi joilla oli oma vuoroviikko olla järjestäjä hakivat ruokakärryt ruokalasta. En tiedä vieläkö tuollaista uskaltaa tehdä ettei tule muutakin yllätyssafkaa kuin kinderperunoita.

Tukkapölly kuulostaa kieltämättä aika kivikautiselta ja karulta :( Tietysti jos oli oikeasti ollut tuhma (eikä vaan että ope ei just omasta naamavärkistä tykkää) niin ei tietenkään mikään maailmanloppu.

[ 4 viestiä | ]