ja kaikki on leikattu ja makso 3 X 120 + 1 x 80 ettei pääse kukaan kukkahattutäti pätemään... et vaikka isäntä viihtyy puliukkojen luona kylässä ni elukoilla on kyl kaikki kondiksessa...
[
8 viestiä
|
]
⭰
I love this post :3
You disgust me
Kiitos lämmöstä >:3
nuuh
Nettikissa 7
olen oomeena
Jekutus
Kissavideo
Vuoden 1812 sota
voittaja on selvä :3
Pöytä kahdelle
speedrun
Nugs
Hieman vahdin vielä ettei naapurin kisu pääse yllättämään :3