Tekaistu autopommi isku irakissa Tekaistu autopommi isku irakissa
Rabsuta masua :3 Rabsuta masua :3
Muhammetti Muhammetti
Nykyään amikset on siwan kassoja. Nykyään amikset on siwan kassoja.
Söötti piirustus Söötti piirustus
ison aterian jälkeen ison aterian jälkeen
3/4 puhalmimella 3/4 puhalmimella
:D :D
Nyt meni fengshui Nyt meni fengshui
Relax :3 Relax :3
Cockscar of bärstora Cockscar of bärstora
Niin hyvää paskaa Niin hyvää paskaa
Wat? Wat?
Tänään ei tarvitse kuvata ;3 Tänään ei tarvitse kuvata ;3
Draaman oppitunti elämänkoulussa Draaman oppitunti elämänkoulussa
ilmainen lounas ilmainen lounas
Pimeyden voimat >:3 Pimeyden voimat >:3
Luolaston rantaloma Luolaston rantaloma
ristiäiset ristiäiset
Veti viivat Veti viivat
Eläintarha Eläintarha
Makaryllilaatikko Makaryllilaatikko
Emoji Emoji
Gotta Catch 'Em All Gotta Catch 'Em All
 838 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.02 MB, 1 tiedosto, 19.01.2019 02:36:42
[ + 1 | ]

jos ahistaa niin

[23053] [Hono.png] [1.02 MB] [711x1105] [] []
Hono.png

rahaa köyhät hönö miljon

19.01.2019 02:51:04
#149102 [+-] Piilota Suosittele

Lainaan itseäni, koska esitin mielestäni aika hyvän kysymyksen:

"Mikä mies tämä on ja miksi luolaston uudet mediat on tätä täynnä?"

19.01.2019 03:17:09
#149114 [+-] Piilota Suosittele

vittuku tuo ukko kännissä mökyää et julkase julkase... no perkele julkastaan!!! ei ilikie sosiaalisessa mediassakaa kaikkea näyttää jote tänne!!! :D

19.01.2019 11:51:04
#149189 [+-] Piilota Suosittele

Antaa ihmisen elää niinkuin elää, kunhan ei aiheuta hallaa kenellekkään ulkopuoliselle. Olen jutellut monta kertaa "ammattilaisten" kanssa jos olen pysähtynyt fillarilenkillä ottamaan yhden olusen (silloin kun siihen oli mahdollisuus, eli vakityö). Eivät ole kummempaa porukkaa kuin muutkaan. Ihmettelevät kovasti ettei kansalaisista pidetä huolta sillä hetkellä kun romahdus tulee. Ovat joutuneet oppimaan ja elämään vailla yhteiskunnan tukea tai asuntoa.

Jos tarjosin oluet niin olivat kovin onnessaan.

13.11.2019 00:06:33
#269829 [+-] Piilota Suosittele

>>149189 Joo en usko et se ryyppääminenkään siihen elämän ongelmiin auttaa. Olisit vaa edes kiitolline siitä et yhteiskunta pitää susta huolta edes jollain tasolla, toista se on muualla maailmassa

[ 6 viestiä | ]