Natsit tulloo Natsit tulloo
Rillit huurussa Rillit huurussa
Muskeli Miia :D Muskeli Miia :D
pitsanhimo pitsanhimo
Mee vittu töihin :D Mee vittu töihin :D
homottaa homottaa
Paskapuhetta mutta paskon Paskapuhetta mutta paskon
only in russia only in russia
Pehkot rannalla Pehkot rannalla
Spurdo Puh Spurdo Puh
We need to get higher We need to get higher
Tohkolle kaasua :3 Tohkolle kaasua :3
paint servetti paint servetti
Tulevaisuus on täällä Tulevaisuus on täällä
maaginen tuoksu maaginen tuoksu
Kaikki ei ole sitä miltä näyttää Kaikki ei ole sitä miltä näyttää
Hugo neuvoo Hugo neuvoo
ilmeeni kuin istun paskalla ilmeeni kuin istun paskalla
En ainakaan minä En ainakaan minä
Ota Ota
Cagendence Cagendence
Stephen Stephen
TO ME SONS OF SIGMAR!!! TO ME SONS OF SIGMAR!!!
es-power es-power
@-
 751 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.65 MB, 1 tiedosto, 18.01.2019 22:36:33
[ + 2 | ]

Mikä drinksu seuraavaksi...hmmmm

[23047] [Baarikaappi.jpg] [0.65 MB] [2652x1191] [] []
Baarikaappi.jpg

kaappi

(18)  · 

juoma

(32)  · 

viina

(136)  · 

pullo

(60)
18.01.2019 23:48:40
#149014 [+-] Piilota Suosittele

Hitto kun ei voi omistaa baarikaappia kun se olis aina tyhjä. Joskus sitä teki drinkkejä eikä vaan kaatanu raakana kurkkuun.

19.01.2019 00:39:29
#149051 [+-] Piilota Suosittele

Herrasmies keskellä houkuttaisi maistamaan, volttejakin enemmän kuin keskivertorommissa.

Mutta mutta.. missä chilisalmiakkiliköörit? Ja miksi Stoli ujostelee taustalla? Ja missä ovat Stolin kaverit?

19.01.2019 14:04:25
#149245 [+-] Piilota Suosittele

149178

Kuvatekninen ongelma on kyllä suuri. Itselläkin viinat 2-metrisessä kaapissa, niin ota siitä nyt sitten yksi kuva, jossa näkyisi kaikki hyllyt ja pullot ilman hervottomia zoomailuita.

[ 8 viestiä | ]