Nautintoa Nautintoa
Paint-joulukalenteri Luukku 4 Paint-joulukalenteri Luukku 4
@7evilin muistolle @7evilin muistolle
elä hippi mellakoi elä hippi mellakoi
Robotti Ruttunen ilmoittautuu Robotti Ruttunen ilmoittautuu
Staar Warssi Staar Warssi
Alkaispa ihmeiden teko jo Alkaispa ihmeiden teko jo
Toveri kissa Toveri kissa
Apinaa koijjataa, apinaa pumpataan Apinaa koijjataa, apinaa pumpataan
Hauska neekeri Hauska neekeri
pylly pylly
Sopsy Sopsy
Pallini Pallini
Joulun alla joulumieltä ja lahjoittamaan Joulun alla joulumieltä ja lahjoittamaan
tiput tiput
Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15 Paint-joulukalenteri 2020: Luukku 15
sianliha herkku sianliha herkku
Eläinpornoa maikkarilla Eläinpornoa maikkarilla
Keravalaisen gambian reissu Keravalaisen gambian reissu
Valokeilassa :3 Valokeilassa :3
Imetän julkisesti Imetän julkisesti
Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot) Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot)
Ihana nainen Ihana nainen
Nakuankka Feissarimokissa. Nakuankka Feissarimokissa.
 661 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.75 MB, 1 tiedosto, 08.01.2019 13:19:35
[ + 5 | ]

Intensiivinen katse

[22682] [tiedosto.png] [0.75 MB] [720x910] [] []
tiedosto.png

kissa

(5203)  · 

murha

(44)  · 

ikkuna

(104)
08.01.2019 13:34:56
#143689 [+-] Piilota Suosittele

>>143688

Herggunabbeja tulee ruokapakettien kylkiäisinä myös, mutta aivan liian pienissä määrin.
Ainakin näin on Mortin kanta. Eilen piilottelin eri puolelle huonetta palasia herkkutikusta. Viviksellä kesti n. 5 minuuttia löytää ne kaikki, 10 minuuttia etsiä onko niitä enempää ja 15 minuuttia pyytää lisää :3

08.01.2019 13:36:33 | 13:38:31
#143692 [+-] Piilota Suosittele

>>143689

:DDDD

Ja luovuttamisen jälkeen 30 minuuttia tuijottaa paheksuvasti? >:3

On se kun koskaan ei voi olla tyytyväisiä siihen mitä saadaan, aina pitäisi olla yksi vielä ;3 Börh :333

Ainakin tuli todettua että Vivamortin hajuaisti toimii moitteettomasti. Nuuh! :3

08.01.2019 15:17:28 | 15:19:27
#143738 [+-] Piilota Suosittele

>>143719

Ei kerennyt varastaa, mutta vivis heilautti sitten semmoisen nättitöpötyksen siinä vieressä että piti antaa yksi siivu ohuen ohutta kinkkua. ;3

[ 11 viestiä | ]