Kiva kyyti Kiva kyyti
Sig terve! Sig terve!
Raksapulsun katit Raksapulsun katit
Bongo Cat liukuu avaruuteen Bongo Cat liukuu avaruuteen
Lipsis lupsis Lipsis lupsis
The Doom Comic The Doom Comic
Hameki likaantu ja leif nappas kuvan Hameki likaantu ja leif nappas kuvan
Viltin alla Viltin alla
Purjot Purjot
Puutarhatöisssä Puutarhatöisssä
Bacon and Hobbes Bacon and Hobbes
Raksa-Penan Runkku Ratkaisu Raksa-Penan Runkku Ratkaisu
Lättyä Lättyä
Teris Teris
nörtti valitsee linuxin nörtti valitsee linuxin
Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners
Hnnnngh Hnnnngh
Ebin trollaaja :D Ebin trollaaja :D
Ruåtsi 10 000 eKr. Ruåtsi 10 000 eKr.
Oletko velho Oletko velho
Moshin' Moshin'
Ei hauska, mutta oleellinen Ei hauska, mutta oleellinen
D.va D.va
Jonned ei pidä lätgästä :--DD Jonned ei pidä lätgästä :--DD
 684 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.2 MB, 1 tiedosto, 04.01.2019 10:45:45
[ + 2 | ]

Darkness

[22444] [tiedosto.jpg] [0.2 MB] [2048x1536] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5207)  · 

makaa

(187)  · 

uni

(39)  · 

maikki

(28)  · 

lempinimi

04.01.2019 16:10:04
#141604 [+-] Piilota Suosittele

>>141548

En :3

Rakkaalla börhillä on monta nimeä <3 Ja paitsi Tytin muistoa kunnioittava, myös mustalle mahtibörheälle oikein sopiva lempinimi :333

Niin tarkkakatseista ja börheää pimeyskerää >:3

04.01.2019 16:12:37
#141606 [+-] Piilota Suosittele

>>141604

Olin pari viikkoa maalla ja toisella viikolla Maikki tuli sylkkyyn! (toki suoraan lumisateesta)

Muuten sitten perusluimistelua ; Vivamortin komentamista ; göllöttely/herkkunappijahtia. :3

04.01.2019 16:18:55
#141610 [+-] Piilota Suosittele

>>141606

Voi börh <3 :333 Tehokasta ajankäyttöä, rabs ja turkin kuivaus yhdistetty näppärästi ;3

Kuulostaa jälleen varsin maikkimaiselta ja muutenkin tasapainoiselta reissulta :3

[ 8 viestiä | ]