Hyvä päivä. Hyvä päivä.
metsien kusipää metsien kusipää
Psykohuora Psykohuora
Mikä ehkä meni pieleen? Mikä ehkä meni pieleen?
Looking for happinessi Looking for happinessi
oikea faaraokisu oikea faaraokisu
homeless gooby homeless gooby
jonnet ei muista jonnet ei muista
uncle dolan uncle dolan
ihana nainen ihana nainen
Jotain samaa? Jotain samaa?
vesi vesi
Apuva! Apuva!
mao mao
uncle dolan2 uncle dolan2
Eebens leebens Eebens leebens
arja koriseva arja koriseva
moi poliisisetä moi poliisisetä
Lähde: YLE Lähde: YLE
Demari Demari
afrikan lapset afrikan lapset
Kunniattomat paskiaiset Kunniattomat paskiaiset
tyrone on nero tyrone on nero
Nuoripari rannalla Nuoripari rannalla
 892 näyttökertaa, 15 viestiä, 0.35 MB, 1 tiedosto, 29.11.2018 13:23:15
[ + 5 | ]

Näin syöksytään uneen

[21044] [0.jpg] [0.35 MB] [2048x1536] [] []
0.jpg

kissa

(5203)  · 

makaa

(187)  · 

nukkuu

(210)
29.11.2018 18:52:20
#126637 [+-] Piilota Suosittele

>>126627

"Voi tuoli, sinä ymmärrät minua..." :333

Osoittaa ystävyyttä bylleasennollaan ;3 Tai sitten on vain muuten niin rättipoikkikatki ettei suotta jaksa alkaa kroppaansa oikomaan :3

29.11.2018 18:55:16
#126641 [+-] Piilota Suosittele

>>126637

Kellotushalut kohtaa nukkumishalut.

Siitä on nämä asennot tehty.

Elikkä tuossa kaveri kävi leffaa katsomassa ja makkariin kannettiin sitten ylimääräinen tuoli. Mortti otti sen jo samana yönä omakseen niin en ole raaskinut viedä pois. :3

29.11.2018 18:56:05 | 18:56:52
#126644 [+-] Piilota Suosittele

>>126641

Hyvä analyysi :3

Joo ei olekaan sun tuoli enää ;3

Hyvä piirre kyllä Mortissa että näkee mahdollisuudet tavaroiden siirtelyssä, ei tule mäy mäy mäytä jos jokin huonekalu on siellä missä ei ennen ollut :3

30.11.2018 01:44:15 | 01:46:16
#126812 [+-] Piilota Suosittele

>>126801

Kumpi kerkeää ensin, niin koeponnistaa :3

Vivis ei ole petaamisen ystävä niin paljon, hän mieluummin tekee petivaatteille "EI!" asioita ;3

Edit: kuulostipa pahalta *börheitä asioita :3

30.11.2018 15:30:16
#126916 [+-] Piilota Suosittele

>>126892

Entistä tuuheampi talvibörh tulee tilalle, varsinkin kun kroppa havaitsee kylmyyden hangessa temmeltäessä :333

Joo ei ole kovin tieteellinen näkökulma, mutta börh :3

[ 15 viestiä | ]