Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
val malloy
Heh
kassinkuljettaja :3
Stäär trekissä viime kerralla
Kiitos
hyi
nyt on näin
Rate my pour
....
minä pyydystän matoja :3
kokkaus apu
vain 4 päivää töitä teen
"Kannattaako Venäjän myrkyttää oma tulevaisuutensa?"
Trumpin ylitsepääsemätön muuri
Opettelis ampumaan :DD
I will kill all niggers
Uusin versio sähkiksestä
Ähäkutti
chewbaca
näin ne joulutortut oikeasti taitellaan
ykäsanni täs.. morjens... kyrpä mielessä.. joten.. panemisiin...
elmos buthole shieet
loop de loop
Nyt kävi näin :3
Edellinen
Seuraava
⭰
@sonja
808
näyttökertaa,
0
viestiä,
0.05
MB,
1
tiedosto,
30.10.2017 19:31:46
[
+
9
|
]
⇥
vakavaa liiketoimintaa
[
2035
] [
serious.png
]
[0.05 MB]
[567x567]
[
] [
]
#Kuvakommentit
Edellinen
spede
(49)
·
assburger
(32)
·
serious
(5)
·
discussion
·
kc
(7)
Seuraava
[
0
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
kurkkii ikkunasta
Huora
Äässipurilainen
Nämä todisteet ei todista mitään
ass boii
Vappukuva naurunappulan ajoilta
Iloinen ensitapaaminen
Mieleni tekee burgeria
nentit
oispa kaljaa
Eka kommentti on otsikko
Assburgerin kanssa vitsailu on shakinpelaamista
:---D
GondolaBurger
Tinttikollaasi
Tuomari
sinueh
Venäläisen nationalistin kassa väittely
Eh man
No Fun Burgeri
Hymyilevä burger
Läski Paska ja assburger
Nikke Knatterton nostalgisena hahmona
assburgerin lauantai
⇥
+
9