Näistä pitäs ihan oikeesti kropata toi alapalkki pois, olis heti siistimmän näkönen ja ennenkaikkea sekä tää default-näkymän että zoomattu ei kärsis "kutistumisesta" sen takia. @kaljapullonhenki
[
5 viestiä
|
]
⭰
Hibbi Spurdo
Bandito
spurdo :DDD
Teukka iskee!
homo sapiens
haisdagaa viddu :-D
Spurdolan kartta
more spurdos
Perinteitä kunnioittaen
busigossa gahisee :--D
Kiljua perkele
Tulokkaan keuliminen nappulassa
Herää kysymys, ketkä kaikki käyttivät Nappulaa >:3
Ensimmäinen kuva mustasta aukosta
Horatio-Soini
Aku Ankka ja Suuri Ponisota
sienimiehiä
Puolusdus ammunnad v2
Eka kommentti on otsikko
Siwan kassalla
kkk supermarket
Kim-kollaasi 2
Kiusallista
täs sarja kuvas pitää tietää -- (Viljo82, to 3.6.2010)