majesteetti majesteetti
viu viu viu viu viu viu
Men At Work - Down Under Men At Work - Down Under
Sitten mennään! Sitten mennään!
Yhdennäköisyys on puhdasta sattumaa Yhdennäköisyys on puhdasta sattumaa
Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3 Hahaa, behmoisa masu olikin ansa >:3
Siihen jäi lego Siihen jäi lego
Kärpäset tekemässä kärpäsjuttuja Kärpäset tekemässä kärpäsjuttuja
Koirat koiria jvggjkffyjjkofd Koirat koiria jvggjkffyjjkofd
loikkari loikkari
Mummion potut Mummion potut
ei ki ei ki
Kuinka saada kavereita Kuinka saada kavereita
Periantai Periantai
IIDA4 IIDA4
tarpeeks sekopää suomalaisille :D:DDD tarpeeks sekopää suomalaisille :D:DDD
Kissakuvia Kissakuvia
Kuolinsyyt faktojen, Googlen ja median mukaan. Kuolinsyyt faktojen, Googlen ja median mukaan.
priviet priviet
Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3 Vumpalouskan pentua ei lääpitä >:3
Täydellinen tyty :3 Täydellinen tyty :3
nousee nousee
Takaisin keittiöön Takaisin keittiöön
Laiska pääsee helpommalla. Laiska pääsee helpommalla.
 874 näyttökertaa, 28 viestiä, 4.15 MB, 4 tiedostoa, 22.10.2018 17:57:50
[ + 5 | ]

Näin ollaan huolestuneita maailman tilanteesta

[19580] [tiedosto-1.jpg] [1.01 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-1.jpg
[19579] [tiedosto-2.jpg] [0.97 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-2.jpg
[19578] [tiedosto-3.jpg] [1.02 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-3.jpg
[19577] [tiedosto-4.jpg] [1.15 MB] [4160x3120] [] []
tiedosto-4.jpg

kissa

(5209)  · 

katselee

(5)  · 

taustakuva

(15)  · 

iso

(77)  · 

kuva

(61)  · 

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)
22.10.2018 19:10:06
#112025 [+-] Piilota Suosittele

>>112018

Oisko nuo sirutukset/rokotukset/leikkaus 150€ - 250€

Kissinhiekka 10€/kk
Ruoka 20-30€/kk

Pissikopat ja muut välttämättömät ?€
Lelut, ja muut ?€

Börh level infinity

22.10.2018 23:32:08
#112156 [+-] Piilota Suosittele

>>112079

Kissuus hommattuna kissakodista On nuo summat. Siruttaminen ei ole välttistä, mutta kotikissan leikkaus on.

Kyllä kipsun saa maaltakin, pitää vain valmistautua sitten muuten.

Ja kissan luonteesta, valitse semmoinen joka tykkää kosketuksesta/paijauksesta niin maxbörh :3

23.10.2018 01:05:59 | 13:21:24
#112174 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Halusin vain börheän tekosyyn linkittää tuon gellottavan poskikuvan <3 :3

Kämppikset joo, koirat on symbioosia varten :3 Vaikka kivoja nekin mutta vähän liian takertuvia meikäläisen makuun.

23.10.2018 11:00:46 | 11:02:04
#112253 [+-] Piilota Suosittele

>>112167

Onko kissoissa jotain arkista? :3 (Jos ei satunnaista piereskelyä ja kakkakopan kaivelua lasketa >:3 )

Joo ymmärsin kyllä mitä tarkoitit mutta pakko takertua koska bört ;3

23.10.2018 17:32:12
#112462 [+-] Piilota Suosittele

>>112459

Ois mulla yksi kuvasarja kun tehtiin mortin kanssa ruokaa tässä viime viikolla, mutta ei ole loppukuvaa siihen niin jäisi vähän kesken... Tai pitäisi nyt lavastaa pottujen/spagettien kanssa...

24.10.2018 15:26:07
#112945 [+-] Piilota Suosittele

>>112462

Oli niin tasapainoiset mausteet että ei malttanut kuvata ennen syömistä :3

Kiva kun Mortti osallistuu kotitöihin :3 (Paitsi ymmärrettävästi imurointiin >:3 )

24.10.2018 17:28:00
#112990 [+-] Piilota Suosittele

>>112956

Oveluutesi sai taas börheät mittasuhteet :333

Kissojen hyvätapaisuus nousee taas esille, tullaan itse keittiöön sen sijaan että huudettaisiin "MÄY MÄY MÄY MÄY" (=iskä tuo lisää) :3

[ 28 viestiä | ]