Homerin huulet Homerin huulet
Allah vihaa joulukuusia Allah vihaa joulukuusia
NEE NEE
onkohan hyvä nukkua onkohan hyvä nukkua
talvi tuli talvi tuli
ähtäri ähtäri
Opi uusi taito tänään Opi uusi taito tänään
Setämies :D Setämies :D
örinää örinää
Hyvää huomenta Hyvää huomenta
Kumman valitset >:3 Kumman valitset >:3
Panssaroitu börh Panssaroitu börh
Mysteeriääni Mysteeriääni
Apustaja hehkuu pimeässä Apustaja hehkuu pimeässä
Sanic Sanic
day after tomorrow day after tomorrow
Terminator 2 - Main theme - Joslin - Brad Fiedel Terminator 2 - Main theme - Joslin - Brad Fiedel
Näin mitataan peenori Näin mitataan peenori
Ihana nainen Ihana nainen
mattorallit mattorallit
Netistä käskettiin sisälle lämpimään Netistä käskettiin sisälle lämpimään
lihatutkimus lihatutkimus
Tissit Tissit
Kokkailua Kokkailua
 1 406 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 15:09:43
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2018.

Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä

[19304] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [399x277] [] []
tiedosto.jpg

mannet

(11)  · 

arvostelu

(11)  · 

paska

(483)  · 

kulttuuri

(32)  · 

mustalainen

(155)  · 

romani

(54)  · 

rainer

 · 

friman

 · 

heimoveli

 · 

työ

(113)  · 

koulu

(74)  · 

yhteiskunta

(6)
16.10.2018 15:44:35 | 15:49:25
#109837 [+-] Piilota Suosittele

109831


Eläpäs nyt anna äänekkään 99,8% prosentin pilata muiden mainetta.

Asuin itä-tuirassa hetkosen ja vähemmän heistä oli haittaa kuin minusta. Mukavaa porukkaa.

Ei tullut keklua keuhkoon, kun oli ihmiselle ihminen.

Ns. etnokohtaaminen :D parin nuoren romaanityären kanssa...

Olivat kauppaan menossa ja katselivat itseään hissin peilistä. "näytetään me ihan hirveiltä. Ihan hirveiltä näytetään. mitä mieltä siä oot?"

2evill: "No mitä se haittaa, jos ette ole edes yrittäneetkään. Lähimarkettiin olette menossa kuitekin."

____________________

Olihan siellä sitten verta porttikäytävässä pari kertaa, mutta missäpä "ongelmalähiössä" ei olisi.

16.10.2018 18:26:34
#109901 [+-] Piilota Suosittele

109840

Kaveri asuu Seinäjoen ympäristössä ja sinne muutti mustalaisia. Menivät kylään niin emäntä oli kahveja keitteleen. Olivat lyöneet kirveen pöytähän ja sanoneet, jotta voivat kahvit juua, mut sitten tarttis muuttaa pois...

17.10.2018 18:32:51
#110185 [+-] Piilota Suosittele

110114

Ehkä siihen on sitten syynsä, et ne osaa käyttäytyä tietyissä paikoissa. Kaikkialla ei kestä perseillä.

Mut onhan muistaakseni Tampereen poliisipäällikköki ollu manne...

18.11.2018 15:32:35
#122633 [+-] Piilota Suosittele

109831

Viikko sitten neljä romania huus toisilleen kurkku suorana keskellä yötä kadulla. Yritä siinä sitten nukkua

[ 7 viestiä | ]