Visualize the Grabbler Visualize the Grabbler
Saukot Saukot
Ville Ranta :DDDD Ville Ranta :DDDD
Hyvä syy pelätä pimpotusta Hyvä syy pelätä pimpotusta
keppileikki :3 keppileikki :3
Pelle Hermannin seikkailut Pelle Hermannin seikkailut
RESPECT RESPECT
poliisi kehotti lopettamaan ihmisiä.. poliisi kehotti lopettamaan ihmisiä..
Nyt kävi näin :D Nyt kävi näin :D
höhöhö höhöhö
ihana nainen ihana nainen
Veronica Bielik Veronica Bielik
mew :3 mew :3
viritys viritys
Ajattelemisen aihetta. Ajattelemisen aihetta.
Verivala Verivala
ajankohtainen ajankohtainen
Luolasto: the game Luolasto: the game
Vain pikku naarmu Vain pikku naarmu
german army german army
jeccu jeccu
"Jalan tappama" "Jalan tappama"
Kuinka saada digimummu kylään :D Kuinka saada digimummu kylään :D
Antimateria tassuttelee lauantaina (pic unrelated) Antimateria tassuttelee lauantaina (pic unrelated)
 779 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 08.10.2018 00:30:35
[ + 0 | ]

Aamiainen

[18926] [nignig.jpg] [0.03 MB] [700x544] [] []
nignig.jpg

aamiainen

(8)  · 

negger

 · 

neekeri

(1399)  · 

hampurilainen

(74)
08.10.2018 01:37:05
#106554 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tulee siihen n-sanaan: miksi kaikki pitää aina kopioida anglosfääristä? Ei se olisi suomessa mitenkään paha sana ilman jenkkien propagandaa. Negr ei ole esimerkiksi venäjäksi vielä tänäänkään mitenkään paha sana, se on täysin normaalia neutraalia kieltä. Amerikka pilaa aina kaiken.

08.10.2018 10:10:38
#106610 [+-] Piilota Suosittele

Ei mutta eikö olis hyvä idea lähettää nää suomessa kouluja käyvät mamut vaihto-oppilaaksi afrikkaan ja lähi-itään.

[ 4 viestiä | ]