Ihana mies Ihana mies
köhikset köhikset
we need trans people we need trans people
Lapsuusmuistot. Lapsuusmuistot.
kuka pelkää mustaa miestä? kuka pelkää mustaa miestä?
näinkö niitä lapsia kasvatetaan näinkö niitä lapsia kasvatetaan
Jaakko Teppo - Ei miestä voi raiskata Jaakko Teppo -  Ei miestä voi raiskata
mitä pojat näkee mitä pojat näkee
Tätä kaikkea Persut eivät ole Tätä kaikkea Persut eivät ole
Ihania naisia Ihania naisia
Videoita Videoita
lidlin kassalla lidlin kassalla
Death by glam♂ur Death by glam♂ur
valo vesikauris valo vesikauris
Takinkääntöoperaatio Takinkääntöoperaatio
Puh ei tykännyt teestä Puh ei tykännyt teestä
ihana nainen ihana nainen
Homo Homo
Munkkien viisaat sanat Munkkien viisaat sanat
mitäs täältä löytyy mitäs täältä löytyy
Hurr Hurr
Taru karttojen poltosta Taru karttojen poltosta
Teki tempun Teki tempun
mitä vittua nyt taas mitä vittua nyt taas
 779 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 08.10.2018 00:30:35
[ + 0 | ]

Aamiainen

[18926] [nignig.jpg] [0.03 MB] [700x544] [] []
nignig.jpg

aamiainen

(8)  · 

negger

 · 

neekeri

(1399)  · 

hampurilainen

(74)
08.10.2018 01:37:05
#106554 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tulee siihen n-sanaan: miksi kaikki pitää aina kopioida anglosfääristä? Ei se olisi suomessa mitenkään paha sana ilman jenkkien propagandaa. Negr ei ole esimerkiksi venäjäksi vielä tänäänkään mitenkään paha sana, se on täysin normaalia neutraalia kieltä. Amerikka pilaa aina kaiken.

08.10.2018 10:10:38
#106610 [+-] Piilota Suosittele

Ei mutta eikö olis hyvä idea lähettää nää suomessa kouluja käyvät mamut vaihto-oppilaaksi afrikkaan ja lähi-itään.

[ 4 viestiä | ]