akustus anka akustus anka
Kesäkukkanen :3 Kesäkukkanen :3
hämmästynyt hämmästynyt
Volmari85 "Rölli" runoilee Volmari85 "Rölli" runoilee
Olen täällä sinua varten Olen täällä sinua varten
Kompastu Kompastu
Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Vielä lisää jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
Sonicin suunnittelu Sonicin suunnittelu
Viimeinen kunnioitus Viimeinen kunnioitus
Gotta Eat Lasagna Gotta Eat Lasagna
Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää Vitsi on siis siinä että toi toinen on punapää
Pumppu Pumppu
Ei kutita Ei kutita
Roolipelaaja koiruli Roolipelaaja koiruli
torkkuaika :3 torkkuaika :3
Muumilaakson tarinoita Muumilaakson tarinoita
Tulin auttamaan :3 Tulin auttamaan :3
Lokoisaa Lokoisaa
kuuma kuuma
Tehokkain liitin materiaaliin Tehokkain liitin materiaaliin
Tuli nälkä :3 Tuli nälkä :3
Daenerys Targaryen, Breaker of Chains, Drinker of spiced latte Daenerys Targaryen, Breaker of Chains, Drinker of spiced latte
Nirksis narksis Nirksis narksis
Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle Jatkoa Sonic-elokuvan kunnialle
 1 026 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.65 MB, 1 tiedosto, 03.10.2018 22:04:07
[ + 5 | ]

Hauska pariskunta

[18736] [tiedosto.mp4] [6.65 MB] [224x400] [] []

03.10.2018 22:09:16
#104887 [+1] Piilota Suosittele

Luulis että jossain vaiheessa oppis olemaan pelästymättä joka vitun kerta.
Ja että on oikeesti ihan vitun iso ongelma kun toikaan ei riitä pitämään näppejä erossa puhelimesta.
Ja että tää on yhtä tehty ku Ihmis-Ken.

03.10.2018 22:29:52
#104901 [+1] Piilota Suosittele

Edes vaikka nämä olisi mistään kohtaa aitoja tilanteita, nämä ei siltikään olisi kovin hauskoja, eikä varsinkaan miljoonannen kerran. Ei sillä, jos tämä nyt jotakuta oikeasti viihdyttää, niin kait tällekin on sitten paikkansa.

04.10.2018 10:06:10
#105088 [+-] Piilota Suosittele

Nykyään jengi ei osaa pitää näppejään erossa puhelimesta. Hauskaa oli katsella kun keskikesällä oltiin ytimessä jakamassa juomia pubiin. Niin vastapäisellä puolella oli kahvilassa nelikko istumassa. Kaikilla puhelin kädessä ja kuppi kahveeta. Katoin pubiin päin niin kaikki höpötteli keskenään. Pubit taitavat olla ainoita paikkoja missä enää keskustellaan jotain.

Surullista, niin surullista.

04.10.2018 10:19:46
#105098 [+1] Piilota Suosittele

>>105088 ei ole pubeissakaan ellei mene johonkin kantisten juottolaan, muuten muissa on niin vitun trendikästä juoda alkoholitonta kaljaa ja samalla tapittaen älyluuria.

[ 9 viestiä | ]