Tota noin niin, huomenta Tota noin niin, huomenta
Nato Nato
Uusi virolainen kolikko Uusi virolainen kolikko
Helsinki 30.4 Helsinki 30.4
Vihreiden unelma toteutui Vihreiden unelma toteutui
Pentti köyri Pentti köyri
Puuha pete Puuha pete
Pakolaisia. Kummassa kuvassa oikeita? Pakolaisia. Kummassa kuvassa oikeita?
Pihvi Pihvi
True nudist True nudist
paperinkeräys paperinkeräys
mailman onnellisin kansa mailman onnellisin kansa
apu rentoutus apu rentoutus
rakasta vihollistasi rakasta vihollistasi
Kiitos hapsi, kiitos Kiitos hapsi, kiitos
Pyörähippi ei ymmärrä Pyörähippi ei ymmärrä
niilo puhuu asiaa niilo puhuu asiaa
tatska tatska
Jeesus parantaa Jeesus parantaa
feministit feministit
suu messingillä suu messingillä
Ei toimi kissoilla Ei toimi kissoilla
siinä äitienpäivä lahja siinä äitienpäivä lahja
Paikan päältä. Paikan päältä.
 1 026 näyttökertaa, 9 viestiä, 6.65 MB, 1 tiedosto, 03.10.2018 22:04:07
[ + 5 | ]

Hauska pariskunta

[18736] [tiedosto.mp4] [6.65 MB] [224x400] [] []

03.10.2018 22:09:16
#104887 [+1] Piilota Suosittele

Luulis että jossain vaiheessa oppis olemaan pelästymättä joka vitun kerta.
Ja että on oikeesti ihan vitun iso ongelma kun toikaan ei riitä pitämään näppejä erossa puhelimesta.
Ja että tää on yhtä tehty ku Ihmis-Ken.

03.10.2018 22:29:52
#104901 [+1] Piilota Suosittele

Edes vaikka nämä olisi mistään kohtaa aitoja tilanteita, nämä ei siltikään olisi kovin hauskoja, eikä varsinkaan miljoonannen kerran. Ei sillä, jos tämä nyt jotakuta oikeasti viihdyttää, niin kait tällekin on sitten paikkansa.

04.10.2018 10:06:10
#105088 [+-] Piilota Suosittele

Nykyään jengi ei osaa pitää näppejään erossa puhelimesta. Hauskaa oli katsella kun keskikesällä oltiin ytimessä jakamassa juomia pubiin. Niin vastapäisellä puolella oli kahvilassa nelikko istumassa. Kaikilla puhelin kädessä ja kuppi kahveeta. Katoin pubiin päin niin kaikki höpötteli keskenään. Pubit taitavat olla ainoita paikkoja missä enää keskustellaan jotain.

Surullista, niin surullista.

04.10.2018 10:19:46
#105098 [+1] Piilota Suosittele

>>105088 ei ole pubeissakaan ellei mene johonkin kantisten juottolaan, muuten muissa on niin vitun trendikästä juoda alkoholitonta kaljaa ja samalla tapittaen älyluuria.

[ 9 viestiä | ]