Jep jep. Omakohtaisesti kävin kouluni alueella, jossa ei saanut olla kuin demari julkisesti. Pahimmat olivat historian ja uskonnon opetttajat poliittisen kohtelun ja utelun suhteen.
Mutta siis jos tää ois ollu vaikkapa "KIINAAN VAI VIINAAN?", tai joku (perhe)väkivaltaa käsittelevä nii syyllisiähän etittäis kotoa eikä koulusta. Koska kaikkihan tietää että politiikkaa ei opita koskaan kotona...
[
4 viestiä
|
]
⭰
Vitutti kun koulussa kävi aina näin
Syy äänestää Sale jatkokaudelle
Niini-stöö on äijjjä
jotaki unohtu
Mestari! Mestari! Mestari!
Persut oli jälleen oikeassa
biolgoian dunnilla :D::DDDDDDDDDDDD
ensimmäinen koulupäivä
Vitun dosentit
Monni menee jälkiliukkaille
Sale ja neekerit
Go fuck yourself
Persumäkeläiset
Aina jaksaa naurattaa
Hiilidioksidin määrä on laskussa - alakoulun oppikirjoissa