Hyvä, jee! Hyvä, jee!
gondola afganistan expriense gondola afganistan expriense
minulla on kala :3 minulla on kala :3
Huutista Huutista
Santa claus Santa claus
Big Basil Big Basil
Puola Puola
Kelpaisi omaan kämppään Kelpaisi omaan kämppään
käärme puree mikrofoonia käärme puree mikrofoonia
Cook the man some eggs Cook the man some eggs
abraham jihad kosolan imaami look abraham jihad kosolan imaami look
Talven 2020 kuuminta muotia Talven 2020 kuuminta muotia
khleb khleb
Kola Beldy: Vien sut tundralle! Kola Beldy: Vien sut tundralle!
Lannisder Lannisder
Turgin oberaatio Turgin oberaatio
Nuulo katsoo powerin mainoksia Nuulo katsoo powerin mainoksia
HEIL! HEIL!
parempi opetella parempi opetella
palmaris longus. palmaris longus.
noo! noo!
Itseironiaa Itseironiaa
Elämää Elämää
Ipa Ipa
 647 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 15.09.2018 09:53:11
[ + 5 | ]

Lays :3

[17768] [Me_And_The_Lays.jpg] [0.08 MB] [600x800] [] []
Me_And_The_Lays.jpg

kissa

(5203)  · 

makaa

(187)
15.09.2018 19:37:20
#96992 [+-] Piilota Suosittele

Niin ja oma suhde viinietikkasipsien uudelleen ostamisen mielekkyyteen on yhtä vakaa kuin ihmisen auki pitämällä ulko-ovella seisovan kissan pohdinta siitä pitäisikö mennä ulos vai jäädä sisälle :3

15.09.2018 23:05:46 | 23:06:14
#97046 [+-] Piilota Suosittele

>>97007

On se etikka aika jännä maku :3 Mut sipulihapankerma on takuuvarma valinta.

Ilmeeni kun nyt mun aivot lukee tuon sipuli_liha_pankerma. Kermaa pansuolalla? En edes tykkää pansuolasta >:3

[ 8 viestiä | ]