Persut Persut
sukkamehut sukkamehut
autistinen homo kissa väärinpäin autistinen homo kissa väärinpäin
Kakkua Kakkua
hämis ja kärbä hämis ja kärbä
Tifa Tifa
Persun logiikka Persun logiikka
Saippuakupla pakkasessa Saippuakupla pakkasessa
kusipaloja kusipaloja
Unelmani on päästä helvettiin Unelmani on päästä helvettiin
Motörhead – Whorehouse Blues (Official Video) Motörhead – Whorehouse Blues (Official Video)
Venäjä haluaa vain hyvää! Venäjä haluaa vain hyvää!
Normipäivä japanissa Normipäivä japanissa
nakuankka suihkussa nakuankka suihkussa
jumalauta jumalauta
Ohjeet luolastolaiselle Ohjeet luolastolaiselle
Olio meren pohjassa Olio meren pohjassa
Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä Nerokkuus ja ählämit samassa viestissä
Matkalla Kurskiin Matkalla Kurskiin
Pihvin mummo Pihvin mummo
Luigin ilta ulkona Luigin ilta ulkona
pihapiirin tiaiset pihapiirin tiaiset
Ihana nainen Ihana nainen
Ammattikundi Ammattikundi
 1 080 näyttökertaa, 6 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 05.09.2018 20:18:45
[ + 4 | ]

Pallorobotti


koira

(1229)  · 

heittokone

 · 

makkarakoira

 · 

ikiliikkuja

05.09.2018 20:43:36
#92030 [+-] Piilota Suosittele

Jengi on niin saatana laiskaa porukkaa ettei jaksa enää edes heittää mäyräkoirolle palloa. Vittu mitä jenggii saatana!!!!

05.09.2018 21:06:17 | 21:06:47
#92058 [+-] Piilota Suosittele

>>92030
Joku jaksoi suunnitella ja rakentaa sitä varten laitteen, eli jaksamisen määrä maailmassa pysyi samana.

Hän jaksoi puolestamme.

Jaksamisen vapahtaja.

05.09.2018 21:25:53
#92077 [+-] Piilota Suosittele

Stupid shit. Ne ongelmien määrät jota näkee heti koneen toiminnassa ovat mittavat. Mahdollinen pallon syöttö pin pläsiä tai muita arkoja paikkoja jne. jne. Ei toimiva laite.

05.09.2018 21:34:34
#92087 [+-] Piilota Suosittele

>>92058

Väärin. Laitteessa on muutama hassu osa. Laite koostuu teollisesta tuotannosta lähes kokonaan. Vähemmällä energiankulutuksella olisi heitetty koirolle palloa kuin tehty tämä laite, kuljetettu se, myyty asiakkaalle, siirretty rahasumma pankkitilille ja annettu siitä osa työntekijöille.

06.09.2018 14:31:17
#92448 [+-] Piilota Suosittele

92261 Jaa niin oot sitä porukkaa, joka on sitä mieltä, että koiraa ei saa hankkia jos asuu kerrostalossa, käy töissä, ei tienaa yli 3 tonnia kuussa.

06.09.2018 15:35:09
#92480 [+-] Piilota Suosittele

>>92448

Jaa niin oot sitä porukkaa


Joka käy töissä, tienaa alle 3000 euroa kuussa ja jaksaa heittää koirolle palloa. Kyllä, moni koiran omistaja on sellainen. Jos oikeasti koirolle ei jaksa palloa edes heitellä niin minkä vitun takia hankkia semmoinen. Sama kysymys käy lapsen kanssa. Jos et halua viettää aikaa ja leikkiä lapsesi kanssa, miksi hankkia semmoinen? perheenjäseniä molemmat kun on.

[ 6 viestiä | ]