Niin maukasta ovenkahvaa, nyaa~! Niin maukasta ovenkahvaa, nyaa~!
no woman no cry no woman no cry
Happy Puppy Happy Puppy
traumat traumat
Marge tietää mistä puhuu Marge tietää mistä puhuu
Kun yhteys on maaginen. Kun yhteys on maaginen.
Niin hyveä kurpitsea Niin hyveä kurpitsea
Drowzee Drowzee
aaaa aaaa
Runnin in the 80s Runnin in the 80s
Taikuri Taikuri
Lintunen Lintunen
Pako todellisuudesta Pako todellisuudesta
Kiusallista! Kiusallista!
Kihara kissa Kihara kissa
Stubb gonna fucc Stubb gonna fucc
Juomapullo Juomapullo
Yrjö Yrjö
Hyvästit ;_; Hyvästit ;_;
Gondola intissä. Gondola intissä.
no no
spider man spider man
chess chess
Puhdas alku Puhdas alku
 729 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto, 05.09.2018 20:15:15
[ + 3 | ]

Aamupalan teko masiina

[17260] [tiedosto.png] [2.01 MB] [1500x1200] [] []
tiedosto.png

nakki

(44)  · 

muna

(135)  · 

kahvi

(118)  · 

paahtoleipä

(10)  · 

hyödyke

05.09.2018 21:42:11
#92095 [+-] Piilota Suosittele

>>92012
Minä syön jos on tarjolla ja eikös nykyään sanota, et pitäs vetää kaikki läskit heti aamusta ja iltaa kohdin sit himmailla?

06.09.2018 08:19:13
#92223 [+-] Piilota Suosittele

>>92140
Kyse oli vissiin siitä, et proteiinit pitäs vetää aamusta niin illalla vois ottaa rennommin eikä lihois vaikka söiski enempi.

06.09.2018 14:33:59
#92450 [+-] Piilota Suosittele

Ei kiitos. On jo rasvakeitin ja riisinkeitin. Harkittin monitoimikonetta, mutta alkaa oleen jo työtasot täynnä.

03.11.2018 00:00:09
#117317 [+-] Piilota Suosittele

117170

Osaan kyllä ihan yhtähyvin kuin keitinkin, joka tosin vaan huolehtii, ettei pala pohjaan jos vaikka sammun kesken keiton ja pitää sen mukavan lämpimänä siihen asti kun krapulassa herään. Ei se nyt hullumpi 20€ sijoitus ollu ja varsinkin halusin Thaikkurouvan vähittäismyyntiä tukea.

[ 10 viestiä | ]