Ennen ostit pelin kasetti, disketti, cd-rom ym muodossa ja se oli siinä, sinun oma ja käytössäsi niin kauan kuin kasetti, lerppu jne oli ehjä... Nyt osta peli, maksa lisäosista, maksa mahdollisuudesta edetä / kehittyä / voittaa pelissä, koska tahansa peliyhtiö voi nollata saavutuksesi, lukita accosi, paskoa koko pelin päivityksellä jne jne... Ei mikään ihme että en pelaa enää edes konsolilla kun kaikkeen paskaan palaa hermot, eikä pelistä pysty nauttimaan kun pitää vain suorittaa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Boomer
Zoomer
Vanhan koulun tavat
Voi ei
hampurilainen
Pari kaverusta
Nuuskamuikkunen kertoo vitsin
"Mihin hypätään?"
Lambi
vaari bileissä
Tän takia neekerit juoksee nopeasti
Terveellinen smoothie
läpileikkaus helsingin kaupungin vuokrataloihin
voi kauhia tuota internettiä
Boomerstones
fortnite
Oispa kesä
Jos poliisi ei voi pysäyttää sinua, Sinun täytyy olla pölyssä