ihana nainen ihana nainen
Aluevaalit Aluevaalit
virne virne
Uskomatonta!! Uskomatonta!!
Kari Kari
koville ottaa koville ottaa
tissit tissit
Juutalaisten luvattu maa Juutalaisten luvattu maa
Väestönvaihto salaliittoteoria osa3 Väestönvaihto salaliittoteoria osa3
Gängsta kovis Gängsta kovis
ikkuna vinossa ikkuna vinossa
loma loma
Surutta ipaki tonne Surutta ipaki tonne
Hugo Boss collection 1934 Hugo Boss collection 1934
lumitöitä lumitöitä
Boomerit Boomerit
Tytöt puuhastelee ❤ Tytöt puuhastelee ❤
Seinäkriittisyys Seinäkriittisyys
Tekaisin hatsapurin Tekaisin hatsapurin
Rasismi ja antirasismikysymyksiä Rasismi ja antirasismikysymyksiä
Liikennehylbyrä Liikennehylbyrä
Olen Husin valtuustossa! Olen Husin valtuustossa!
bussin ovet bussin ovet
Olo on vahvasti tämä nyt Olo on vahvasti tämä nyt
 1 036 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.23 MB, 1 tiedosto, 02.09.2018 02:38:29
[ + 1 | ]

Lihansyöjät servattu, vegaanit ne vaan rokkaa


vegaani

(62)  · 

fakta

(10)  · 

logiikka

(27)
02.09.2018 02:57:45
#90489 [+-] Piilota Suosittele

Tuota... Se on melkosen terveellistä syödä monipuolisesti. Eläinperäiset proteiinit eivät vain maistu hyvälle, vaan sisältävät paljon enemmän tärkeitä ravintoaineksia yhdessä paketissa. :)

02.09.2018 09:35:43
#90528 [+-] Piilota Suosittele

Ihmisen aivot kehittyivät isoksi runsaan eläinproteiinin vaikutuksesta. Luolamiesten pääasiallinen roan lähde oli eläimet.

02.09.2018 10:35:27
#90536 [+-] Piilota Suosittele

>>90528 itseasiassa juurekset ja marjat ja palkokasvit, eläimet oli harvinaista herkkua kun ihmiset joutu taistelemaan samasta lihasta esimerkiksi leijonien kanssa

02.09.2018 11:11:50
#90543 [+-] Piilota Suosittele

Ilman luuytimen syöntiä ei luonnossa ihminen alkutekijöissään olisi juurikaan selvinnyt. Esimerkiksi kilpailevat ihmis-apinalajit kuolivat kaikki jotka söivät pelkkää kasvisruokaa. Samaan aikaan utelias ihmis-apinarotu selvisi juurikin keksimäkllä miten sai luu-ytimen ulos. Erittäin ravinteikasta.

02.09.2018 21:08:00
#90786 [+-] Piilota Suosittele

Säälin hieman ihmisiä, jotka syövät lihaa, koska tiedän heidän kuolevan syöpään ennemmin tai myöhemmin.

[ 8 viestiä | ]