Ettäs tiedätte Ettäs tiedätte
Seikkailua kerrakseen Seikkailua kerrakseen
Neekeripankki :D Neekeripankki :D
Ryys! Ryys!
Kuva ei tarvitse otsikkoa Kuva ei tarvitse otsikkoa
Katiska Katiska
simmu simmu
Hansu panomies Hansu panomies
The Doom Comic The Doom Comic
Oispa kaljaa Oispa kaljaa
Kissabläjäys Kissabläjäys
BINGO BINGO
Kaikilla on tarkoituksensa :) Kaikilla on tarkoituksensa :)
Porknado Porknado
hevit huutikset hevit huutikset
Severi-kooste Severi-kooste
Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners Super Mario Bros 4-2 vs. speedrunners
Avoin suhde Avoin suhde
5000 vuotta vanha silmäproteesi 5000 vuotta vanha silmäproteesi
Voita lotossa Voita lotossa
Tujumpi paukku perseessä Tujumpi paukku perseessä
Saludo Saludo
no no no! Not today vasemmistomädättäjä no no no! Not today vasemmistomädättäjä
Bellon Börheä Bellon Börheä
 848 näyttökertaa, 22 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 28.08.2018 13:29:14
[ + 1 - | ]

Eyeball man

[16748] [tiedosto.jpg] [0.03 MB] [544x408] [] []
tiedosto.jpg

rikollinen

(111)  · 

tatuointi

(103)
02.12.2019 11:22:39
#277769 [+-] Piilota Suosittele

>>277721
Monelle rikolliselle ei tule mieleen että töitä tekemällä rehellisesti tienais paljon enemmän, ja ei ois niin suurta vaaraa joutua vankilaan.

Paria duunikaveria voisin kyllä syyttää tapon yrityksestä. GRR!

21.11.2020 05:03:38
#411440 [+-] Piilota Suosittele

>>411416
wat? siis se luurankomies joka on tatuoinut jokaisen näkyvän ja vähemmän näkyvän paikkansa. en tiedä väliaikaistatuoinneista mutta ehkä? mikä?

22.11.2020 14:30:41 | 14:31:46
#411865 [+-] Piilota Suosittele

>>411855
Olen realisti. En oikeasti ole sentristi, mutta realisti pyrin olemaan. Se on taas vaikeaa jos vähänkin seuraa mediaa ja erilaisia mielipiteitä.

e: hahhah! Taidankin ruveta pärstäpositiiviseksi nyt kun ollaan niin kehopositiivisia ja en ole läski :D

22.11.2020 15:12:11
#411893 [+-] Piilota Suosittele

>>411883
ookkonää oikeesti toi? et sä ruma ole. pelottava saatat olla riippuen käytöksestä jos se on arvaamatonta. toki jos on hiuksia niin ei tule heti välttämättä mieleen ex neo nazi

22.11.2020 15:37:43
#411907 [+-] Piilota Suosittele

>>411893
Leikkaan hiukset aina kun ne ovat häiritsevän pitkiä, en siksi että haluaisin olla pulipää muuten. 1-2kk välein riittää.

En usko että olen kovin pelottava ellei jokin asia vituta. Olen enempi huumoriveikkoja ja diplomaatteja kuin nyrkein keskusteleva.

22.11.2020 21:30:35
#412051 [+-] Piilota Suosittele

>>411907
OKEI, voi olla että oon biased koska yksi läheisen kaverin tuttu näyttää samalta ja se heilu kääntöveitsen kanssa ja oli kai jotain liikennemerkillä lyönyt jotain päähän

23.11.2020 04:18:44
#412138 [+-] Piilota Suosittele

>>412051
En kanna kättä pidempää muuten kuin haalareissa. En kanna koska en yksenkertaisesti tarvitse, ellei toisella osapuolella sitten ole taskupistooli tai pitkä miekka tms.

Heilun kyllä huvikseni moran kanssa, mutta ainoastaan työpaikalla ja kun kukaan ei katso, tai sitten muuten jos moraa tarvitsen, eli päivittäin.

Kääntöveistä en kanna koskaan, se on rikos kantaa sitä julkisilla paikoilla. No niin on moraaki mutta se on mun työkalu. Ei kukaan siitä ikinä oo sanonu mitään kun haen kaljaa töiden jälkeen haalarit piellä enkä leiki sen kanssa.

[ 22 viestiä | ]